Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Reageren onder andere naam bij Tweakblogs kan niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Op Tweakblogs staat onderaan de reacties:
Je reageert nu als Hahn. Als je onder een andere naam wilt reageren, klik dan hier
De link onder 'klik dan hier' gaat naar http://tweakers.net/reactieTable en vooralsnog geeft dat een 404 error.

Het lijkt me bovendien eigenlijk niet helemaal de bedoeling dat je ook onder een andere naam kunt posten, aangezien je gewoon met je T.net account moet posten (en je geen clones mag hebben)?

The devil is in the details.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je wordt dan normaal uitgelogd en kan inloggen onder een andere naam. Heeft te maken met pc's waarop meerdere mensen gebruiken van T.net ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Hahn
Mmkay, dat kan (had ik ook aan gedacht, maar op GoT gaat dat door middel van 'ben jij Hahn niet? Klik dan hier' ofzo), maar dat werkt dus niet :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Motrax schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:03:
Je wordt dan normaal uitgelogd en kan inloggen onder een andere naam. Heeft te maken met pc's waarop meerdere mensen gebruiken van T.net ;)
Echt niet; daarmee kun je een alias opgeven waarmee je anoniem kunt reageren op een blog. Wat overigens perfect werkt in bijvoorbeeld Sñorrenblog: Joehoe ik gok dan ook dat er iets mis is gegaan met der vertaling oid?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Seriously? Ik zou toch zweren dat vroegah het ook was wanneer je een reactie plaatste op de FP of op het forum, maar ik kan het nu niet meer terugvinden.

Ik zie inderdaad de reactie van Spiño bijvoorbeeld: Sñorrenblog: Joehoe

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Op diezelfde blog (Sñorrenblog: Joehoe) staat het aantal pageviews in de min (op moment van schrijven -5480).
Gerelateerd foutje?

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 12:22

rob_erwt

What does this button do?

EDIT schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:28:
Op diezelfde blog (Sñorrenblog: Joehoe) staat het aantal pageviews in de min (op moment van schrijven -5480).
Gerelateerd foutje?
Nee, dat is bewust. Hij weet zelf wel waarom ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Hahn
Hoe had ie dat sowieso voor elkaar gekregen? Binnen een paar uur had ie 5000 views, heel legaal verkregen was dat waarschijnlijk niet? :P

• rob_erwt

rob_erwt

Niet echt nee. :)

Maar om even terug te komen op het initiële probleem: heb je toevallig javascript uitstaan? Dat is zo het enige wat ik kan bedenken wat het veroorzaakt. (Ik kan het namelijk ook niet reproduceren)

• Hahn
Potverdikkie zeg... Ik dacht dat ik tweakblogs.net in NoScript al toegelaten had, maar dat was dus niet het geval :$ Mijn excuses, dat was dus de oorzaak...

• rob_erwt

rob_erwt

Mooi, dan kan deze dicht :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.