Ik was zonet ff bezig met een scriptje dat een incasso bestand maakt. Dit scriptje werkt prima. Echter heb ik meerdere scriptjes die ik allemaal bij elkaar wil hebben. Hier heb ik een pagina voor gemaakt.
Nu het probleem. Deze scriptjes zitten achter een login. De scriptjes worden geïnclude. Nou wordt het scriptje dat de incasso bestanden maakt 2x vlak achter elkaar uitgevoerd. Nou ben ik samen met iemand anders even wat aan het testen geweest en daar kwam het voglende uit:
Dit scriptje voert create_incasse.php 2x uit
Dit scriptje voert create_incasse.php 1x uit
Is er iemand die dit rare probleem eerder tegen gekomen is? Als ik een session toevoeg wordt het bestand ineens vlak achter elkaar geïnclude. Dit resulteert in 1 bestand met 2x de data achter elkaar, of 2 bestanden met 1x de data (als hij uitgevoerd wordt als de seconde wisselt).
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Nu het probleem. Deze scriptjes zitten achter een login. De scriptjes worden geïnclude. Nou wordt het scriptje dat de incasso bestanden maakt 2x vlak achter elkaar uitgevoerd. Nou ben ik samen met iemand anders even wat aan het testen geweest en daar kwam het voglende uit:
Dit scriptje voert create_incasse.php 2x uit
PHP:
1
2
3
4
| <?php session_start(); include_once ("includes/create_incasso.php"); ?> |
Dit scriptje voert create_incasse.php 1x uit
PHP:
1
2
3
| <?php include_once ("includes/create_incasso.php"); ?> |
Is er iemand die dit rare probleem eerder tegen gekomen is? Als ik een session toevoeg wordt het bestand ineens vlak achter elkaar geïnclude. Dit resulteert in 1 bestand met 2x de data achter elkaar, of 2 bestanden met 1x de data (als hij uitgevoerd wordt als de seconde wisselt).
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?