Toon posts:

Welke prestaties nog verwachten van Acer Aspire9423WSMI ?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views

Verwijderd

Topicstarter
Welke prestaties kan je nog verwachten van onderstaande laptop? Een vriend van me verkoopt dit model:

Acer Aspire 9423 WSMI (+-2jaar oud)

Intel core 2 duo processor 1,66 Ghz, 667 Mhz FSB, 2MB L2 cache
2GB DDR2 SDRAM
160 GB HDD
400 MB NVIDIA GeForce Go 7300 TurboCache
17” WXGA + CrystalBrite (1440x900)
Windows Vista Home Premium
DVD Super Multi double layer. Support DVD+RW
WIFI 802,11, Webcam, Bluetooth+EDR , 4xUSB

Echt gamen doe ik sowieso niet meer (en al zeker niet op een laptop). Zou een spel als de football manager 2009 vlot draaien op dit systeem?

Verder is deze laptop ideaal voor dagelijkse bezigheden veronderstel ik?

alvast bedankt !

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-01 19:25

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

M'n Asus A6Ja gebruik ik als dagelijke laptop voor college / school, de notebook in m'n signature is m'n DTR (Desktop Replacement).

De A6Ja is voorzien van T2300 en 2GB DDR2, hiermee kan ik voor Office en internet prima uit de voeten. Dit zowel met Viste Ultimate als Windows 7. CPU-intensieve taken zoals video rendering gaan uiteraard minder snel.

Met de door jou genoemde specificaties kan je prima uit de voeten voor niet te intensieve taken zoals Office en webbrowsing. Voor games is een GeForce Go 7300 niet je van het, dat zal ronduit bagger werken. FM2 durf ik niks over te zeggen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht. Kijk op zijn minst of de laptop in goede staat is en kijk wat je voor de vraagprijs nieuw kan kopen. Dtraag is de laptop niet vergeleken met budget laptops van ~500 euro. Maar 17" is wel groot voor een laptop, houd daar rekening mee. Acer is niet het merk, zeker de oudere types, dat ik associeer met degelijk en betrouwbaar. Check vooral de scharnieren (die willen nogal barsten in de behuizing) en de staat van de laptop dus.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.