Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Description] Nieuwsqueue-ticker?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Het onderwerp laat zich al raden. Dit item uit de Karmastore is aan te schaffen voor slechts 500 puntjes per half jaar. Het klinkt interessant, maar aangezien er behalve ''Upcoming nieuws'' geen beschrijving bijstaat vraag ik me af wat je hier precies aan hebt. Ik ben zuunig, vandaar dat ik eerst vraag en dan pas koop ;)

Heb je hierbij inzicht in de nieuwsqueue of krijg je onbewerkte artikelen te zien, of...? Wie weet wat het precies is?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Je ziet enkel de titel van (2?) aankomende nieuwsberichten, verder niets van de inhoud.

Verder vraag ik me af of je deze feature wel kunt gebruiken zonder de "Custom frontpageindeling"? Als ex-abonnee had ik de "Nieuwsqueue"-feature sowieso al, maar ik heb net bij mijn layout-settings de custom frontpageindeling nog moeten gebruiken om de queue daadwerkelijk te zien...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Xander schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:38:
Je ziet enkel de titel van (2?) aankomende nieuwsberichten, verder niets van de inhoud.

Verder vraag ik me af of je deze feature wel kunt gebruiken zonder de "Custom frontpageindeling"? Als ex-abonnee had ik de "Nieuwsqueue"-feature sowieso al, maar ik heb net bij mijn layout-settings de custom frontpageindeling nog moeten gebruiken om de queue daadwerkelijk te zien...
Zodra je zowel de custom frontpage en de nieuwsqueue features hebt dan _moet_ je de nieuwsqueue activeren via de custom frontpage. In het geval dat je alleen de nieuwsqueue hebt dan krijg je deze standaard te zien op de frontpage.
Jejking schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:30:
Ik ben zuunig, vandaar dat ik eerst vraag en dan pas koop ;)
offtopic:
jij hebt ruim voldoende karma behaald om alle features te activeren ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Erkens op 17-03-2009 10:47 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Erkens schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Zodra je zowel de custom frontpage en de nieuwsqueue features hebt dan _moet_ je de nieuwsqueue activeren via de custom frontpage. In het geval dat je alleen de nieuwsqueue hebt dan krijg je deze standaard te zien op de frontpage.
Dat is wel erg verwarrend voor mensen die het activeren terwijl er niets in de queue staat. * Hooglander1 dus ook ;)

Nu heb ik zat karma, maar toch.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Hooglander1 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:48:
Dat is wel erg verwarrend voor mensen die het activeren terwijl er niets in de queue staat. * Hooglander1 dus ook ;)

Nu heb ik zat karma, maar toch.
Ehm, tja, als er niks in de queue zit is het onzinnig om dat weer te geven. Maar je kan ze altijd hier nog bekijken: http://tweakers.net/nieuws/queue

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het ziet er dus zo uit op de FP
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jouQpegeQsu6OdgUOV59wvvI/full.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Erkens schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:49:
[...]

Ehm, tja, als er niks in de queue zit is het onzinnig om dat weer te geven. Maar je kan ze altijd hier nog bekijken: http://tweakers.net/nieuws/queue
Maar als je die functie voor het eerst hebt denk je wel... Euurrr, waar is die nieuwsticker dan?

* Hooglander1 spreekt uit ervaring ;)

Na een tijdje kwam ik erachter dat er ook een aparte pagina voor was, waardoor ik zeker wist dat er niets in stond, maar daar denk je in eerste instantie niet altijd aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Hooglander1 op 17-03-2009 10:52 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Erkens schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:46:
[...]

Lijkt me wel handig om dergelijke zaken te melden, in plaats van dat de hele Tweakerbevolking daar stand alone achter moet zien te komen.
[...]

offtopic:
jij hebt ruim voldoende karma behaald om alle features te activeren ;)
Je weet, zware tijden, appeltje voor de dorst, crisis ;)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe kan je die newsqueue-items in de newstracker laten zien?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

anyway, geen bug dus
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.