Toon posts:

Template Lite error (Warning: call_user_func_array())

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

Ik ben bezig met een eigen gemaakte webwinkel. Hiervoor gebruik ik template lite.
Op elke pagina wordt de inhoud het winkelwagentje weergegeven in het menu, maar op sommige pagina's krijg ik allemaal errors in de winkelwagen. Het gaat op de onderstaande error.

Warning: call_user_func_array() [function.call-user-func-array]: First argument is expected to be a valid callback, '' was given in C:\Data\UsbWebserver7\Root\ps_webwinkel\classes\template\class.Template.php on line 778

Deze error wordt gegeven bij elke modifier die ik gebruik, als ik de modifiers dus weg haal krijg ik deze errors niet.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
{ foreach from=$aShoppingcart value=aProduct }
<li>
    <a href="{ $sPATH }/product/{ $aProduct.ProductID }/{ $sProductname|permalink }.html" title="{ $sProductname }">
        <span class="Productname">{ $aProduct.Productname|truncate:17:"...":true  }</span>
        <span class="Quantity">{ $aProduct.Number }</span>
        <span class="TimesSign">x</span>
        <span class="CurrencySign">&euro;</span>
        <span class="Price">{ $aProduct.Price|number_format }</span>
    </a>
</li>
{ foreachelse }
<i>Er bevinden zich geen producten in uw winkelwagen.</i>
{ /foreach }

Via Google ben ik wel tegen gekomen dat het probleem weg te halen is door de map met compiled templates te legen. Dit werkt inderdaad tijdelijk, maar het probleem komt wel terug. De website is nog wel in ontwikkeling.

Alvast bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Het ligt ook niet aan de templates maar aan de onderliggende code van je webwinkel of template systeem. Waar het precies in zit is vrij lastig te zeggen, maar ik zou de foutmelding eens lezen en op regel 778 van class.Template.php kijken. Die foutmeldingen geven dat spul met een reden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Bestaan de modifiers wel in je plugins-map, met de naam modifier.$modifiername.php?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:44:
Het ligt ook niet aan de templates maar aan de onderliggende code van je webwinkel of template systeem. Waar het precies in zit is vrij lastig te zeggen, maar ik zou de foutmelding eens lezen en op regel 778 van class.Template.php kijken. Die foutmeldingen geven dat spul met een reden.
Je zou zeggen dat dat zo is, maar de code waarin de inhoud van de winkelwagen wordt bepaald wordt bovenaan elke pagina geinclude en is dus op elke pagina hetzelfde. Of snap ik er gewoon niks van? En zoals ik ook al vertelde; het komt op sommige pagina's voor. Op andere pagina's werkt het wel goed.
CodeCaster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:55:
Bestaan de modifiers wel in je plugins-map, met de naam modifier.$modifiername.php?
Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand met een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:29:
Je zou zeggen dat dat zo is, maar de code waarin de inhoud van de winkelwagen wordt bepaald wordt bovenaan elke pagina geinclude en is dus op elke pagina hetzelfde. Of snap ik er gewoon niks van?
Je snapt er niets van. :>
[/inkopper]

De code wordt nu zo aangeroepen dat deze fout optreedt. Analyseer wat er allemaal die functie ingaat, wat er anders is, wat er zou moeten gebeuren, etc. etc. Dit is standaard debugwerk.

MueR geeft je een richting waar je moet beginnen met debuggen (regel 778) dus doe eens een poging. Met enkel zeggen dat de code altijd 'hetzelfde is' en vervolgens afwachten schiet het nooit op. ;)

{signature}

Pagina: 1