Goededag,
Ik ben bezig met een eigen gemaakte webwinkel. Hiervoor gebruik ik template lite.
Op elke pagina wordt de inhoud het winkelwagentje weergegeven in het menu, maar op sommige pagina's krijg ik allemaal errors in de winkelwagen. Het gaat op de onderstaande error.
Deze error wordt gegeven bij elke modifier die ik gebruik, als ik de modifiers dus weg haal krijg ik deze errors niet.
Via Google ben ik wel tegen gekomen dat het probleem weg te halen is door de map met compiled templates te legen. Dit werkt inderdaad tijdelijk, maar het probleem komt wel terug. De website is nog wel in ontwikkeling.
Alvast bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marc
Ik ben bezig met een eigen gemaakte webwinkel. Hiervoor gebruik ik template lite.
Op elke pagina wordt de inhoud het winkelwagentje weergegeven in het menu, maar op sommige pagina's krijg ik allemaal errors in de winkelwagen. Het gaat op de onderstaande error.
Warning: call_user_func_array() [function.call-user-func-array]: First argument is expected to be a valid callback, '' was given in C:\Data\UsbWebserver7\Root\ps_webwinkel\classes\template\class.Template.php on line 778
Deze error wordt gegeven bij elke modifier die ik gebruik, als ik de modifiers dus weg haal krijg ik deze errors niet.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| { foreach from=$aShoppingcart value=aProduct } <li> <a href="{ $sPATH }/product/{ $aProduct.ProductID }/{ $sProductname|permalink }.html" title="{ $sProductname }"> <span class="Productname">{ $aProduct.Productname|truncate:17:"...":true }</span> <span class="Quantity">{ $aProduct.Number }</span> <span class="TimesSign">x</span> <span class="CurrencySign">€</span> <span class="Price">{ $aProduct.Price|number_format }</span> </a> </li> { foreachelse } <i>Er bevinden zich geen producten in uw winkelwagen.</i> { /foreach } |
Via Google ben ik wel tegen gekomen dat het probleem weg te halen is door de map met compiled templates te legen. Dit werkt inderdaad tijdelijk, maar het probleem komt wel terug. De website is nog wel in ontwikkeling.
Alvast bedankt en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marc