Toon posts:

[iTunes] iPod wordt plots niet meer herkend als de mijne

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst excuses voor de niet al te duidelijke titel, ik heb mijn best gedaan deze zo helder mogelijk te maken.
Probleem:
Als ik mijn iPod aansluit, geeft iTunes
An iPod has been previously synced with this computer
*Set up as new iPod
*Restore from the backup of mijn naam
Last synced: paar weken terug
Dit terwijl het dezelfde iPod is als altijd.

Als ik de backup terug laat zetten, verlies ik nogal wat dingen (denk aan highscores, emails van een account waar ik het wachtwoord van ben verloren, nogal wat werk in iTunes à la lyrics, nieuwe muziek netjes in albumpjes met plaatjes etc.). Ik heb mijn vraag een weekje laten sudderen op het forum van Apple, zonder resultaat - mailen met support van apple lijkt niet echt mogelijk te zijn.

Vraag:
Kan ik iTunes er van overtuigen dat het toch echt dezelfde iPod is? Misschien ergens wat waarden in een bestandje wissen, evt. icm het maken van een image van m'n iPod?

iTunes 8.1 ; iPod Touch (first gen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Misschien dat je synchroniseren uit kunt schakelen, zo verlies je geen gegevens, je moet dan wel je muziek handmatig overzetten de eerste keer alvorens synchroniseren weer in te schakelen.

Niet toevallig iTunes in de tussentijd geüpdate waardoor je deze melding krijgt?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeie tuip!

Dat was niet het geval nee. Inmiddels had ik toch maar de gok genomen om wat data kwijt te raken, gelukkig bleven de belangrijkste dingen gewoon staan.

Ik via het Apple Support forum heb ik hier geen antwoord op kunnen dus.

Problem 'solved' dus.