Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tv Kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Creative Audigy vs. Medion TV-Kaart.

Situatie 1:

Medion computer, onboard sound, tv-tuner combokaart. De tv tuner combokaart werkt prima mét beeld en geluid.

Situatie 2:

Medion computer Onboard sound uitgezet, Soundblaster Audigy 2 geplaatst, géén stekkers verwisseld of wat ook, tv kaart nog in hetzelfde slot (de blauwe waar ie in hoort). Heb geen geluid meer...

Iemand 'n idee?

Verwijderd

Topicstarter
Overige info:

Er zitten 2 stekkers op, geel/rood in gebruik, voor video.
Wit stekker-contactje is altijd ongebruikt geweest.

Ze zeggen op verschillende forums veel dat de aux of tad-in v/d geluidskaart gelinkt moet worden.
Een handleiding is niet te vinden.

Tv combokaart is:
Pilotes TV-Tuner Philips 7134-Chipset:
PC-Combo Modem/TV-Tuner CTX908, TV-Tuner CTX910

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:19
Over het algemeen zit er achterop je tv-kaart een 3,5 mm audio output. Die kan je dan verbinden met de aux/mic in van je audigy.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Eventueel kun je ook nog op je kaarten kijken en zo een line-snoertje van je medion naar de printplaat van je audigy lussen (zo kon ik ook mijn Pinnacle intern aansluiten op mijn soundblaster zonder extra kabels buiten de kast :) )

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Meestal gaat dit gewoon via de PCI bus. Kijk ook eens bij de instellingen van het geluid in Windows. Misschien dat daar iets verkeerd staat met betrekking tot de levels.