Monitor bestellen bij PIXmania

Pagina: 1
Acties:

• Rienk333
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09-2021
Ik heb het idee om naast een graka en een harde schijf ook een monitor te bestellen bij PIXmania maar ben een beetje bezorgd over de levering. Ik heb alle reviews gelezen en op een enkeling na had niemand het over monitoren. Aangezien ik denk dat daar iets sneller problemen mee zijn (dode pixels enz.) dan graka en harde schijf hoop ik dat ik daar wat ervaringen over krijg.

Ik kan dit trouwens niet als reactie bij de shopreview plaatsen omdat ik nog geen 2 weken lid ben.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-01 23:15
Tja, zelf zou ik zo geen monitor bij Pixmania aanschaffen. Het bedrijf staat al niet heel goed aangeschreven en de je zou er in mijn ogen beter niet kunnen bestellen, echter moet je dat uiteindelijk gewoon voor jezelf beslissen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat wil je hier horen? Pixmania staat nou niet het best bekend om service en ruilen gaat omslachtig omdat het een buitenlands bedrijf is. Dat geld voor alle producten hetzelfde. Als jij verwacht meer problemen met een product te krijgen, waarom wil je dan ervaring met mensen die precies zo'n product kopen? Dat maakt voor die winkel toch niets uit.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-01 17:50
ik heb 7 jaren geleden een monitor van Benq aangekocht bij Pixmania, dit ging goed, was mijn eerste LCD monitor en tevens ook mijn eerste internetaankoop ooit. dit is wel 7 jaar geleden natuurlijk. Met de monitor zelf heb ik geen problemen gehad, dus heb service ook niet nodig gehad.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-01 22:56
Heb zelf ook wat dingen besteld bij PIXmania, maar ben niet te spreken over de service & verpakking. Een JVC camera (1jaartje gelden) zat gewoon los in de doos, erover gebeld á 50cent per minuut. Mocht heb terugsturen, en kreeg een andere volgens hun (doosje gemerkt,) en kreeg dezelfde terug. Over gebeld, en ze voelden zich bedrogen?!?!

Een tijd daarna een keer voor wat collega's usb sticks gekocht, van die leuke kleuren (20collega's toen) bleek de helft niet te doen. En weer was de verpakking niet voldoende.

De kosten die je maakt, worden wel netjes terugbetaald, een kalendermaand later. En ze blijven ook heerlijk info mailtjes sturen, ookal schrijf je je uit.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pixmania is ook uitgebreid in beeld geweest bij Tros Radar. Ze scoren niet goed en verwijzen je snel naar het Franse hoofdkantoor. Ik zou de net-iets-minder goedkope shop nemen, als ik jou was (mits die wel goed is, natuurlijk :+ ).

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06-2025
da_PSI schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 01:25:
Heb zelf ook wat dingen besteld bij PIXmania, maar ben niet te spreken over de service & verpakking. Een JVC camera (1jaartje gelden) zat gewoon los in de doos, erover gebeld á 50cent per minuut. Mocht heb terugsturen, en kreeg een andere volgens hun (doosje gemerkt,) en kreeg dezelfde terug. Over gebeld, en ze voelden zich bedrogen?!?!
Ha. Goeie grap. Dat zegt al veel over hoe serieus ze hun klanten nemen om hetzelfde product gewoon weer op te sturen. 8)7

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 21:39
Ooit een NafNaf Lys bij ze gekocht, ook gewoon in de originele verpakking met adressticker opgestuurd. Terugsturen om wat voor reden dan ook is weer vervelend: je mag het naar Frankrijk opsturen. Absurd dat ze geen postadres in Nederland aanhouden en zelf de internationale transporten afhandelen, bv. eens per week.

Klantcontact is om te huilen, het kost je enorm veel moeite om een reactie los te peuteren die veelal niet eens inhoudelijk op je vraag ingaat. Uit principe koop ik hier niets meer, ook al is het goedkoper en verwacht ik 0,0 problemen, dit soort winkels behoort niet in stand te worden gehouden naar mijn mening.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Verwijderd

Ik heb ooit een KingMax memory stick bij pixmania gekocht, voornamelijk omdat zij de enige waren die hem in NL verkochten en omdat ik niet verwachte dat ik van hun (slecht bekendstaande) klantenservice gebruik hoefde te maken.

Niks mis met het bestellen en bezorgen (hoewel het wel langer duurde dan stond aangegeven), maar het probleem begon toen de stick ophield met werken. Ik heb een anderhalve maand lang geprobeerd een RMA aan te vragen en dat is me simpelweg niet gelukt.
Het bleek onmogelijk te zijn om in contact met hun klantenservice of wat voor afdeling dan ook te komen. Ik kreeg alleen geautomatiseerde ontvangstberichten van ze.
Uiteindelijk heb ik de hoop opgegeven en heb ik garantie via de Kingmax laten lopen.

Bij Pixmania bestellen kun je prima doen, maar dan moet je bestelling nooit ophouden met werken.
Pagina: 1