Ik heb sinds een jaar een mooie Nokia E51 maar hij begin kuren te vertonen. Ik gebruik het toestel nogal intensief (vooral e-mail en internetten doe ik er graag op) maar ondanks een relatief grote accu moet ik het apparaat vaak 1x per dag of 1x per twee dagen opladen. Nu zit daar het probleem, de oplader blijft erg slecht in mijn telefoon hangen. Het is nu zelfs zo erg dat ik mijn telefoon met oplader erin moet klemmen tussen mijn beeldscherm en een box & de oplader moet met een juiste hoek in de telefoon zitten omdat hij anders gewoon niet oplaadt.
Ik hoop zelf dat er nog garantie op zit. Ik heb hem rond een jaar geleden gekocht maar weet de exacte datum niet.
Maar het vreemde is dat ik hiervoor een N91 had. Deze gebruikt dezelfde lader / adapter maar deze is toen kapot gegaan. Maar vlak voordat deze kapot is gegaan ontstonden er ook al problemen rond het opladen. Dat ging toen ook moeizaam maar met wat gepiel lukte dat toen nog wel. Is dit een algemeen probleem van Nokia en de nieuwe opladers? En hebben meer mensen hiervan last? Ik kon zelf niets vinden in het E51 topic of in het algemeen in dit forum vandaar dat ik het op deze manier vraag.
Het gaat om deze oplader (de AC3) met een heel dun pinnetje:

Deze wordt volgens mij standaard geleverd bij telefoons.
Ik hoop zelf dat er nog garantie op zit. Ik heb hem rond een jaar geleden gekocht maar weet de exacte datum niet.
Maar het vreemde is dat ik hiervoor een N91 had. Deze gebruikt dezelfde lader / adapter maar deze is toen kapot gegaan. Maar vlak voordat deze kapot is gegaan ontstonden er ook al problemen rond het opladen. Dat ging toen ook moeizaam maar met wat gepiel lukte dat toen nog wel. Is dit een algemeen probleem van Nokia en de nieuwe opladers? En hebben meer mensen hiervan last? Ik kon zelf niets vinden in het E51 topic of in het algemeen in dit forum vandaar dat ik het op deze manier vraag.
Het gaat om deze oplader (de AC3) met een heel dun pinnetje:

Deze wordt volgens mij standaard geleverd bij telefoons.