Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] V&A bevestigingsmail

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
_/-\o_ Devs!

Rondspeurend in de V&A kom ik regelmatig advertenties tegen die niet meer geldig lijken te zijn. Na contact met de verkoper blijkt het artikel reeds lange tijd geleden verkocht en dan bedoel ik niet twee of drie dagen, maar weken. Het lijkt erop dat een flink aantal users de advertentie gewoon laat slingeren.

De huidige termijn voor het laten staan van ongewijzigde advertenties staat op twee maanden, daar is niets mis mee. Echter, zou het geen idee zijn om twee weken na plaatsing een email notificatie te sturen, waarin de user moet kiezen tussen een knop met 'ja, de advertentie is nog geldig' en 'nee, mijn advertentie laten vervallen'. Bij geen reactie binnen x tijd vervalt de advertentie dan automatisch.
Aansluitend dit recept elke twee weken herhalen.

Tijden zijn uiteraard indicatief. Het gaat me om het achterliggende principe, waardoor de V&A nog meer up-to-date gehouden kan worden.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind het een goeie, scheelt vervuiling en evt. teleurstelling.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Dan moet het wel zo gemaakt worden dat je elke 2 weken een mailtje krijgt van 'deze objecten staan nog op v&a' met een lijst erbij ipv voor elke advertentie een mailtje.
Kan me voorstellen als je een flinke hoeveelheid spullen op v&a zet (zolderopruiming oid) dat je anders helemaal gek wordt van al die mailtjes.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En kijk eens wat er in de Devtrack staat? ;)

http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=3223

Ze zijn er dus al mee bezig. Als je 14 maanden vind vallen onder het woord ''al''.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Blijkt maar weer dat het een gewilde feature is... ;)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Yeah. Vanwaar paars by the way?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dubbel dus.