ieeeepppppp :P
Ja
Nou 2 weken geleden op geruimt en net 3 doozen vol in de vuilnis bak gegooit
jammer anders had je ze kunnen krijgen
gaat vast wel werken, maar je zult er echt niks aan hebben.
En heb jij er voor betaald??? Je bent gek
En heb jij er voor betaald??? Je bent gek
-
Zou geen probleem moeten zijn.
Even kijken of het een DSSD (double-sided single-density, 360 kB) is of een DSDD (double-sided double-density, 1200 kB) en dit instellen als B-drive in je BIOS-setup.
Even kijken of het een DSSD (double-sided single-density, 360 kB) is of een DSDD (double-sided double-density, 1200 kB) en dit instellen als B-drive in je BIOS-setup.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Foutje hoor : dsdd = 360Kb
dshd = 1220 Kb
dssd = 180 Kb
dshd = 1220 Kb
dssd = 180 Kb
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
humz ... ik hier nog 3 van die krengen in een hoekje liggen ... zou er 1-tje zeker weten van moeten werken, misschien wel 2 ... en 1-tje was een HD model ... leuk, maar ook niet meer dan dat ... ik bedoel ... wtf kun je ermee ? Mijn gewone 3.5" drive gebruik ik eigenlijk ook niet ... zip ook niet .. doe alles via netwerk-kaart of cd-r(w)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik krijg hem tegen verzendkosten.
vond het zelf wel leuk om zo'n ding in mijn athlon 600 systeempje te jassen.
Duurzaam gebruik zullen we maar zeggen
ik had er ooit ook eens eentje in m'n pc, maar dat had ik omdat ik een opstartflop nodig had voor een xt
jij bent gek!! ook nog 10 piek voor betalen!! ik flikker alles op cdr kosten ja toch niks meer en ik zou bijna zeggen dat het sneller gaat met 12x, alleen jammer dat er nog geen drag en drop optie is, dat mis ikOp dinsdag 27 februari 2001 21:04 schreef VROEM! het volgende:
Ik krijg hem tegen verzendkosten.
Audi A8 W12 6.0
Delyver: Je gebruikt het ook niet voor de functionaliteit natuurlijk.
Ik vind die dingen maar irritant, als je hem per ongeluk een keer aanroept is ie een uur bezig om te ontdekken dat er niks in zit, en een HD drive leest geen DD diskettes (itt 3,5" drives, die doen dat wel).
Ik vind die dingen maar irritant, als je hem per ongeluk een keer aanroept is ie een uur bezig om te ontdekken dat er niks in zit, en een HD drive leest geen DD diskettes (itt 3,5" drives, die doen dat wel).
Heb je Adaptec Direct CD weleens geprobeert?Op dinsdag 27 februari 2001 22:54 schreef delyver het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat het sneller gaat met 12x, alleen jammer dat er nog geen drag en drop optie is, dat mis ik
Die maakt van je brander een verwisselbare schijf en dan kan je er dingen heen slepen en word het meteen gebrand.
Het werkt erg goed, ik gebruik het ook al een tijdje
Alle proemn in n drek
Als tie irritant wordt gaat hij rechtstreeks naar het 'archief'
Daarvoor is het gewoon leuk.
Daarvoor is het gewoon leuk.
Verwijderd
Heb hier nog 3 dozen van die flops staan, 10 stuks per doos.. mjah.. doe ze alleen niet weg
..
heb ook nog tig van die drives liggen.
heb ook nog tig van die drives liggen.
Eeuhm ... da klopt toch echt niet hoor. Je kan in een 5.25" hd drive zeker weten van wel DD diskettes lezen. Ik heb 3 jaar lang zo'n ding gebruikt met alletwee de soorten diskettes, dus waar jij nu die wijsheid vandaan haalt dat het niet kan, wil ik eigenlijk wel eens wetenOp dinsdag 27 februari 2001 23:04 schreef Bigs het volgende:
...
een HD drive leest geen DD diskettes (itt 3,5" drives, die doen dat wel).
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Pagina: 1