Hands-on Nintendo DSi

Pagina: 1
Acties:

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-02 11:08
Voorheen moest je het apparaat uit en weer aan zetten om naar het hoofdmenu terug te keren, al was er bij de DS en de DS Lite weinig reden om naar het hoofdmenu terug te willen, behalve als je een R4-flashkaart had.

In de meeste flashkaarten zit een optie om software-matig te resetten.

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
Nintendo is, net zomin als Sony, van plan om homebrew te gaan ondersteunen, maar de sd-kaart opent natuurlijk wel meer mogelijkheden dan er met de R4 en andere kaartjes al waren.
Ik vind deze zin niet erg duidelijk (hoewel hij misschien taalkundig juist is). Dit omdat deze betekenis van 'zomin' niet veel voorkomt. Deze zin hieronder is m.i. een stuk duidelijker:
Nintendo is, net als Sony, niet van plan om homebrew te gaan ondersteunen, maar de sd-kaart opent natuurlijk wel meer mogelijkheden dan er met de R4 en andere kaartjes al waren.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
In de meeste flashkaarten zit inderdaad die optie, maar ik vergelijk hier zoveel mogelijk de DSi met voorgangers DS en DS Lite, en dan vooral de mogelijkheden die Nintendo zelf heeft ingebouwd. Met flashkaarten is veel meer mogelijk dan dat:-) Ik wil de vergelijking met de mogelijkheden van een R4 echter niet teveel trekken. Niet iedereen heeft tenslotte een flashkaart of dezelfde flashkaart. Dus toch maar zoveel mogelijk de vergelijking tussen de officiële mogelijkheden... :-)