Opzoek naar goede bekabeling mini-jack naar rood/wittulp

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:08
Ik heb een kleine week nu de Cowon iAudio S9 en man... hij blaast de concurrentie heel ver weg. Icm met mijn Denon Acoustic in-ears klinkt hij geweldig, natuurlijk met een eigen user eq setting. Maar ik wil hem nu ook graag aansluiten op mijn Unison Research amp. Dat kan via mini jack-> rood/wit tulp. Zijn hier verschillende kwaliteit kabels in de krijgen of maakt het qua performance/geluid niets uit als je een goedkoop kabeltje gebruikt. Ik ben zelf wel iemand die van kwaliteit houdt dus ik zou graag echt een goede kabel ertussen willen.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtjv
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-02-2023
Er bestaan wel luxere minijack->tulp kabels (Crystal Cable heeft de iPod kabel bijvoorbeeld), maar of dat echt verschil maakt lijkt me iets dat je toch zelf zult moeten ervaren. Ik zou zeggen: kijk of je het ergens even mag proberen (RAF in Amsterdam heeft die Crystal kabel volgens mij wel eens liggen), en als je geen verschil hoort, het geld lekker in je zak houden, :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 21:04
zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #3
Dat is vast wel een interessant topic voor je.

Neem een beetje degelijke kabel, analoog zou ik niet de állergoedkoopste nemen, maar besteedt er (m.i.) alleen wat meer geld aan als je echt een grotere afstand moet overbruggen. Dat laatste zal hier vast niet het geval zijn.
Misschien eens ergens luisteren naar zo'n geweldige hi-end kabel, en vooral jezelf niet voor de gek houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250276

Bij de action heb je wel zo'm standaard kabel van 1.5 meter voor €1,79. Denk dat je daar ruim voldoende aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-06 20:54

mr.paaJ

generatie cmd+z

en Monster heeft ze ook :)

maar je zou via BlueJeansCable voor een mooie prijs er eentje kunnen laten maken. Erg degelijke no-nonsense kabels, goede service en voor ±€25-30 best te doen.

[ Voor 79% gewijzigd door mr.paaJ op 16-03-2009 17:23 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 22:32

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Tja, we kunnen wel allemaal merken gaan roepen, maar dat voegt weinig toe. Verder verwijs ik idd naar het kabelpraat topic.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.