Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer Enet Management disabled wifi toegang

Pagina: 1
Acties:

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 13:18
Geacht gotters,
Betreft Acer Aspire 9300 met windows Vista Home Basic

Ik heb van mijn moeder haar laptop gekregen met het motto, fix es.
Dus ik ben gaan kijken wat er mis was met haar wireless netwerksettings en kwam erop neer dat deze laptop van een prachtig voor geïnstalleerde Acer troep was voorzien.
Dit bevat een onderdeel Enet Management, wat inhoud dat deze heel vriendelijk alles zat te blokkeren.
Dus ik probeer deze te verwijderen, simpel programma verwijderen werkt niet, dus dan maar service stoppen en alles weggooien (inclusief registry vermelding in HKEY_Local_machine/software/acer/enet management , of iets in die geest).
Dit mocht niet baten, nu wilde deze niet eens meer gebruik maken van de WLAN adapter.
Ik rustig nieuwe downloaden maar die geeft aan dat deze al geïnstalleerd is, intelligente programma's zijn het fijnst.

Het probleem is dus, welke netwerkservice moet ik aanzetten om zonder die Enet management tool op draadloos te komen of wat moet ik nog verwijderen zodat een nieuwe install mogelijk is en ik hierop kan doorklungelen?

Aangezien het probleem opgelost is door de registratievermelding in de windows uninstaller (software verwijderen verhaal) te deleten in registry en een reinstall van het programma weer mogelijkheid had tot verbinding, zij het dat deze er wel elke 5 minuten uitvalt, tis en blijft extreem onhandig...

[ Voor 12% gewijzigd door Highlandd op 23-03-2009 11:09 . Reden: Probleem opgelost (nou ja, deels) ]

• edwin.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ga naar services en zet wireless zero configuration aan. Zorg dat deze ook altijd aan blijft staan door deze service op automatisch opstarten te zetten in eigenschappen. En hou die Acer softwaretroep eraf. Zowieso erg jammer dat ze een Acer heeft gekocht. Heb er professioneel consequent slechte ervaringen mee,,

[ Voor 29% gewijzigd door edwin. op 26-01-2010 00:39 ]

Werp jezelf in je eigen gevangenis voordat anderen jou in de hunne gooien; Salvador Dali