Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Opslag activeer je en daar hoef je dus geen saldo voor in te leveren. Dus dit kan kloppen.The Eagle schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:46:
Ola
Na net dankbaar gebruik gemaakt te hebben van de extra opslag die T.net mij zomaar aanboodt, werd ik terug verwezen naar de Karmastore. Echter, ik zie mijn karmasoldo niet geupdate worden. Leuk an sich, kan ik ineens alles kopen wat binnen het originele saldo lag
Maar lijkt me niet de bedoeling, dus ik denk dat de devvers ergens een bitje hebben laten omvallen
PSN: DutchTrickle PVoutput
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dus opslag 'kost' geen karma verder?Maverick schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:48:
[...]
Opslag activeer je en daar hoef je dus geen saldo voor in te leveren. Dus dit kan kloppen.
Edit: Kost geen karma dus
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 16-03-2009 14:50 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
* The Eagle moet verder lezen dan zijn neus lang is
Het weblog, fotoalbum en de private storage worden lifetime beschikbaar gesteld aan gebruikers die een bepaalde hoeveelheid totaalkarma hebben verzameld. De grens ligt op respectievelijk 5.000, 10.000 en 20.000 punten voor de genoemde features. Het fotoalbum en de private storage groeien mee met je totaalkarma: per karmapunt krijg je 10KB opslagcapaciteit.
[ Voor 66% gewijzigd door The Eagle op 16-03-2009 14:50 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Er zijn namelijk 3 features die je geen karma kosten en die je kan activeren zodra je genoeg karma hebt voor die features, dat zijn het foto album, private storage en de weblog.
Ik zie dat jij zowel het fotoalbum als die storage hebt geactiveerd, dus die ruim 700 karma die je afgelopen half jaar hebt verzameld kan je besteden aan de andere features
Dit topic is gesloten.
![]()