Toon posts:

Nummerbehoud ?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Hebben jullie daar ervaring mee ? zo ja: Wat voor ???

ik wil van een DUtchtone abbo naar een Telfort abbo :)

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Volgens de OPTA zijn providers nu verplicht om de nummers over te dragen. Veel mensen weten dit niet en nemen een nieuw nummer voor lief. Indien je te horen krijgt dat het niet mogelijk is zou de OPTA hier best wel eens geïnteresseerd kunnen zijn want er staan boetes tegenover !

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
volgens mij is het idd zo dat als je van provider switched, deze verplicht zijn het bestaande nummer te porteren.
echter, binnen een provider van abonnement veranderen of van abonnement naar pre-paid, dan is de provider dit niet verplicht.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het kan wel en het gaat ook wel goed, alleen kan het soms eventjes duren waarbij je soms zelfs een peroide hebt dat zowel je oude als je nieuwe abonnement het niet doen.
Maar daar kunnen ze je in de telecomspeciaalzaak (of bij de fotowinkel :)) meer over vertellen.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Je krijgt eerst een tijdelijk nummer van je nieuwe provider. En pas na 2 maanden (!) wordt je oude nummer van kracht. Ontzettend irritant dus. Een nieuw nummer is een betere optie... je hebt iedereen zó op de hoogte gesteld...

DIT IS MIJN WEBSITE

• En1
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

ik vroeg het laatst.. bij BEN doen ze het wel
kpn niet telfort ook niet libertel ligt het aan het abbo :? vind maar stom moet overal kunne vind ik

Maximum effort - Deadpool

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat wil ik dus ook, in juli loopt m'n telfort abbo af en ben van plan over te stappen naar een goedkoop Libertel abbo'tje MET nummerbehoud, simpelweg omdat ik een erg relax en makkelijk nummer heb en ik geen zin heb om WEER iedereen op de hoogte te stellen van een nieuw nummer, das tijdrovend :(

Maar er zou dus een periode van 2 maanden overheen gaan ? das wel erg lang, zeg :(

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Je moet voordat je abonnement afloopt gewoon een nieuw abbonement afsluiten en dan deze pas laten ingaan als je oude afloopt. Trouwens binnen dezelfde provider kun je je nummer ook meenemen (bij Debitel wel tenminste).

BannieMove

Tjielp... een vogel.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op dinsdag 27 februari 2001 10:19 schreef Bas het volgende:
Trouwens binnen dezelfde provider kun je je nummer ook meenemen (bij Debitel wel tenminste).
Binnen Ben en dutchtone kan dat dus niet. Sommige providers vragen geld, bij andere is het gratis. Vooral van belang is dat je niet zelf je oude abbo opzegt maar dat door je nieuwe provider laat doen!

Ben zelf laatst overgestapt van Ben naar een gratis dutchtone 180 abbo met nummerbehoud. Gewoon alles anderhalve maand van te voren regelen. Kreeg na 4 dagen mijn Dutchtone sim met een tijelijk nummer thuis. En de dag nadat mijn Ben abbo afliep werd het nummer overgezet. (toen pas heb ik die Dutchtone sim voor het eerst gebruikt, daarvoor lag die dus een maand lang ergens in een la)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• En1
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

bij KPN deden ze dat ook nie :(
vet stom

Maximum effort - Deadpool

Pagina: 1