Ik heb het forum nagekeken, misschien niet goed genoeg maar in de "Feedback" sectie kon ik hier nog niets over vinden.
Sinds de omschakeling vandaag naar de karmastore heb ik een aantal problemen, ik ben een full abonnee en krijg nu "Ads door Google" op het forum te zien, niet op de frontpage, mijn instellingen van het forum zijn nog correct en het niet weergeven van reclame staat aangevinkt.
Mijn instellingen pagina op de frontpage ziet er als volgt uit:
*ook geen fotoalbum meer dus even op eigen website duwen*

Ik kan daar geen enkele knop van aanvinken.
Geen idee of dit een bekent probleem is of niet, daarom dat ik het hier even plaats.
Extra info:
- Mijn abonnement loopt tot ergens in augustus van dit jaar.
- Mijn username is lembregtse, userId is 221646
- Ik kan geen features toevoegen aan de karmastore
En ik ben niet de enige: SinergyX in "Blokkeren advertenties niet meer volledi..."
En ze zijn er dus volop mee bezig
crisp in "Blokkeren advertenties niet meer volledi..."
Sinds de omschakeling vandaag naar de karmastore heb ik een aantal problemen, ik ben een full abonnee en krijg nu "Ads door Google" op het forum te zien, niet op de frontpage, mijn instellingen van het forum zijn nog correct en het niet weergeven van reclame staat aangevinkt.
Mijn instellingen pagina op de frontpage ziet er als volgt uit:
*ook geen fotoalbum meer dus even op eigen website duwen*

Ik kan daar geen enkele knop van aanvinken.
Geen idee of dit een bekent probleem is of niet, daarom dat ik het hier even plaats.
Extra info:
- Mijn abonnement loopt tot ergens in augustus van dit jaar.
- Mijn username is lembregtse, userId is 221646
- Ik kan geen features toevoegen aan de karmastore
En ik ben niet de enige: SinergyX in "Blokkeren advertenties niet meer volledi..."
En ze zijn er dus volop mee bezig
[ Voor 16% gewijzigd door lembregtse op 16-03-2009 12:01 ]