Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik heb een HTC Touch Diamond. Deze wil ik synchroniseren met outlook op mijn laptop van het werk.
Zover simpel. nu het probleem op deze laptop kan ik mijn HTC niet koppelen, ik moet het admin ww hebben om nieuwe hardware toe te voegen. Ik kan hem wel als HDD koppelen.

Is het mogelijk om een sync te maken via een bestand? Ik kan namelijk wel mijn U3 stick gebruiken. Dus is er software welke een backup van mijn agenda en contacts kan maken en deze daarna kan syncen met mijn PDA?

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:52
Hoodlum77 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:40:
Ik heb een HTC Touch Diamond. Deze wil ik synchroniseren met outlook op mijn laptop van het werk.
Zover simpel. nu het probleem op deze laptop kan ik mijn HTC niet koppelen, ik moet het admin ww hebben om nieuwe hardware toe te voegen. Ik kan hem wel als HDD koppelen.

Is het mogelijk om een sync te maken via een bestand? Ik kan namelijk wel mijn U3 stick gebruiken. Dus is er software welke een backup van mijn agenda en contacts kan maken en deze daarna kan syncen met mijn PDA?
Er is niet voor niks een beveiliging opgezet. Ooit eens aan gedacht om je systeembeheerder te vragen of hij misschien active sync wil installeren ?

[ Voor 0% gewijzigd door hhoekstra op 16-03-2009 13:08 . Reden: foutje :-) ]