Ik ben bezig met een meldsysteem. Het idee is dat meerdere mensen via een web-formuliertje een melding kunnen plaatsen in een centrale lijst op een server. Ook gaat er een e-mail van de melding naar de juiste persoon (aangegeven door de melder).
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit technisch moet invullen. Wie kan helpen?
Wat uitgebreider:
Iemand vult een opmerking in op een web-formulier. Bij verzenden komt de opmerking in een Excellijst, met de verschillende door de melder ingeveulde variabelen in de juiste kolom (bijv. naam van de melder, categorie van de melding, groep voor wie de opmerking is bedoeld, etc.). Tegelijkertijd gaat er een mail naar een van tevoren aangewezen persoon die verantwoordelijk is voor de groep voor wie de melding is beldoeld.
Hoe zou zoiets kunnen worden vormgegeven?
Bestaat hier iets voor? Het mag ook een commercieel pakket zijn.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit technisch moet invullen. Wie kan helpen?
Wat uitgebreider:
Iemand vult een opmerking in op een web-formulier. Bij verzenden komt de opmerking in een Excellijst, met de verschillende door de melder ingeveulde variabelen in de juiste kolom (bijv. naam van de melder, categorie van de melding, groep voor wie de opmerking is bedoeld, etc.). Tegelijkertijd gaat er een mail naar een van tevoren aangewezen persoon die verantwoordelijk is voor de groep voor wie de melding is beldoeld.
Hoe zou zoiets kunnen worden vormgegeven?
Bestaat hier iets voor? Het mag ook een commercieel pakket zijn.