XFX GTX280 stock koeling verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01 15:31

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem waar ik me een beetje voor geneer :P Ik krijg namelijk zo 1,2,3 de stock koeling niet van mijn XFX GTX280 af. Dat is zeer vervelend want ik zou daar graag een waterblok op plaatsen. Heeft iemand anders dit al geprobeerd en daar een handige manier voor gevonden?

Dit heb ik gevonden wat op zich vrij duidelijk is: EK FC-280 manual Maar na lang wrikken blijft het allemaal MUURvast zitten. EVGA bijvoorbeeld gebruikt schroefjes aan de onderkant waar je gelijk bij kunt, XFX doet dit helaas niet.

Zijn er andere mensen die een handige manier weten? Ik wil natuurlijk niet de kaart slopen door iets doms over het hoofd te zien :)

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
offtopic: zie ik daar nu een "werry important notice" ??

das weer een mooie voor www.engrish.com :)

Ontopic: als het echt muurvast blijft zitten, zou je denken dat je nog niet alle schroefbevestigingen van de stock cooler gevonden en losgedraaid hebt.

zitten er toch niet nog een paar schroefjes verborgen onder / tussen de fan?

Petrolhead en draadjesnerd

Verwijderd

Zit er niet een plastic laagje (waar GTX op gedrukt staat) over de schroefjes aan de onderkant? Volgens mij moet je die er eerst aftrekken.
Bij mijn XFX GTX 260 Black Edition zie je die schroefjes zitten, bij mijn XFX GTX 260 XXX niet, daar zit een plastic laagje overheen.

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01 15:31

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Topicstarter
Ik ga het gelijk bekijken!!

edit: Dat was het inderdaad :) Gluiperds om daar schroefjes te verbergen :P Inmiddels zit mijn waterblok vrolijk op de kaart. Bedankt voor het meedenken iedereen! :)

[ Voor 75% gewijzigd door pizzaislekker op 16-03-2009 17:48 ]