Toon posts:

Panasonic GD-93

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie is er nog meer gek van dit toestel?? Echt een mooi dingegie he?:9~

Hebben jullie het wappen al een beetje onder de knie met dit toestel? Zo ja, reageer dan effe....
Ik kom er niet uit met dat wappen, moet je hiervoor een speciaal abbo hebben ofzo??

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het is zeker een prima apparaatje ! Ziet er mooi uit, veel functies. Maar wat lukt er precies niet met WAP'en ? Even wat meer info ! :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

ik heb de gd93 , er zit ook wap op en lekker vet toestel heeel licht ,7 kleuren display , eigen belmelodie opnemen etc , ding heeft maar 1 nadeel geen gescheiden in en uitgaande gesprekken en met een abbo is het dus beetje klote om belminuten bij te houden :(

maar verder bevalt ie prima

ik kan er prima mee wappen trouwens ik heb mviva als wapprovider en gaat goed dus graag ff specefiek zijn wat er niet werkt met wappen

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb hem heel ff gehad: vond het 3x nix....Wanneer je persé geen Nokia wilt neem dan de Sony J5: lekker toestelletje!

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 09:45 schreef Gash het volgende:
Ik heb hem heel ff gehad: vond het 3x nix....Wanneer je persé geen Nokia wilt neem dan de Sony J5: lekker toestelletje!
Die zingt voor je als je hem aanzet :).
Maarruh de GD-93 mag er zijn hoor!!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:59
Lijkt me best wel een geinig dingetje eigenlijk.
Heb trouwens een gd 92 te koop. Of mag ik dat niet zeggen hier? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik weet niet hoe dat werkt met dat wappen...moet je daar een speciaal abbonnement voor hebben? Of hoef je nix aan te vragen?? Please help me....

Als je nix aan hoeft te vragen, hoe moet je het dan instellen?? Zodat het ook werkt??
Ik heb nu een gewoon abbo bij Libertel...

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht nog steeds in spanning af op jullie reacties.....ik wil nu eindelijk wel eens wappen, maar het lukt me niet. Ligt dit aan mij, of.... :?:?:?:?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tada: hiermee moet het lukken :)

Verwijderd

Topicstarter
was inderdaad leuk geprobeerd, maar ik krijg alleen maar verbindings-error (H407).
Kan dit door een zwakke verbinding komen ofzo ?
Ik ben langzamerhand hopeloos.....
:(

Verwijderd

wat dacht je ervan om ff bij een libertel city point langs te lopen ,kunnen ze het zo ff voor je regelen ,kun je zo aan het wappen met vizavi van libertel, helaas is het met wap wel zo dat abbo of niet je wel 35 cent per minuut betaalt

dus ik zou zo zeggen ga eens langs :)

Verwijderd

ja is misschien een goed idee...|:(
Pagina: 1