Hallo,
Ik heb een net een nieuwe pc gebouwd, met het volgende geheugen er in:
Ik gebruik het moederbord Asus M4A78 PRO met een Phenom II 940 processor. De twee geheugenbankjes heb ik in Dimm_A1 en Dimm_B1.. (channel A & b) geprikt.. (omdat het dual channel geheugen is moeten ze toch op andere channels op je mobo geprikt worden?)..
Nu merk ik niet echt iets in de prestaties, maar wil toch gewoon het maximale er uit halen..
Hier een screenshot van CPU-Z:

Kan iemand me misschien zeggen wat hier aan de hand is en hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt!
Ik heb een net een nieuwe pc gebouwd, met het volgende geheugen er in:
Alles draait als een zonnetje, maar nu kijk ik bij CPU-Z, en zie dat m'n geheugen (pc2-8500) als pc2 6400 draait....Productbeschrijving OCZ Platinum Dual Channel Kit - geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR2
Opslagcapaciteit 4 GB ( 2 x 2 GB )
Upgradetype Generiek
Technologie DDR2 SDRAM
Model DIMM 240-pins
Geheugensnelheid 1066 MHz ( PC2-8500 )
Latentie CL5 ( 5-5-5-18 )
Voorzieningen Platinum gespiegeld XTC-warmtespreider, OCZ EVP (Extended Voltage Protection), Enhanced Performance Profiles (EPP) , niet-gebufferd
Ingangsspanning netvoeding 2.1 V
Garantie van de fabrikant Levenslange beperkte garantie
Ik gebruik het moederbord Asus M4A78 PRO met een Phenom II 940 processor. De twee geheugenbankjes heb ik in Dimm_A1 en Dimm_B1.. (channel A & b) geprikt.. (omdat het dual channel geheugen is moeten ze toch op andere channels op je mobo geprikt worden?)..
Nu merk ik niet echt iets in de prestaties, maar wil toch gewoon het maximale er uit halen..
Hier een screenshot van CPU-Z:

Kan iemand me misschien zeggen wat hier aan de hand is en hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt!