welke mp3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb een ipod 2 gb maar eigenlijk vind ik apple maar niks (zacht uitgedrukt :P). Bovendien wil ik veel meer geheugen. Ik ben van plan om een nieuwe mp3 speler aan te schaffen maar wil hier niet te veel geld aan uitgeven.
De creative x-fi 32 gb is optie nummer 1. goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Nou zat ik ook aan een ipod touch te denken. Alleen hier betaal je gewoon veel meer voor. Zie je dit grote prijsverschil ook terug in de kwaliteit; is de ipod touch nou zo veel beter dan de creative?
Nadeel is wel dat het ipod is maar volgens mij is de ipod touch wel een vooruitgang ten opzichten van de ipod nano.
zijn er nog meer mp3 spelers op de markt waar ik even goed naar moeten kijken. En komer er binnenkort weer nieuwe uit?

Kortom welke mp3 speler is de absolute aanrader?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-01 06:28

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb een ipod 2 gb maar eigenlijk vind ik apple maar niks
Nou zat ik ook aan een ipod touch te denken
Ligt het aan mij, of.... 8)7

Waarom wel? Waarom niet?
niet te veel geld
Als in: prijs speelt geen rol, als de kwaliteit van de speler dit rechtvaardigt?

(post in oude topic maar verwijderd)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:57

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Cowon D2+ Nuff said

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11-2025

Tarabass

Webmaster

Ik heb een Cowon D2, over aanraders gesproken :*)

[EDIT]Spuit 11 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Tarabass op 15-03-2009 21:54 ]

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:51

weebl

YARR!

Ok... Je hebt zelf de Creative X-Fi en de iPod Touch gevonden, nu vind je de tweede eigenlijk niks, maar toch ook weer wel. En wil je van ons weten wat een beter alternatief is voor de Creative ofzo? Zoek eerst eens iets verder, maak een lijstje van je bevindingen, en vraag het dan nog eens. We weten nu niet echt goed wat je nou precies wil.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Geen idee hoe je op het idee kwam dat je vorige topic op de verkeerde plaats stond en waarom het hier in SF wel op z'n plek zou zijn, maar het Shopping Forum is in elk geval niet bedoeld voor "wat moet ik kopen" topics. Misschien is het verstandig om de sluitmessage in je eerste poging nog eens goed door te lezen:
Sprite_tm in "welke mp3 speler"

Zoals Sprite_tm daar al opmerkte past het op deze manier ook niet in Portable Media Devices. Dus gaat ook dit topic op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.