Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welke mp3 speler

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• gruys7
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb een ipod 2 gb maar eigenlijk vind ik apple maar niks (zacht uitgedrukt :P). Bovendien wil ik veel meer geheugen. Ik ben van plan om een nieuwe mp3 speler aan te schaffen maar wil hier niet te veel geld aan uitgeven.
De creative x-fi 32 gb is optie nummer 1. goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Nou zat ik ook aan een ipod touch te denken. Alleen hier betaal je gewoon veel meer voor. Zie je dit grote prijsverschil ook terug in de kwaliteit; is de ipod touch nou zo veel beter dan de creative?
Nadeel is wel dat het ipod is maar volgens mij is de ipod touch wel een vooruitgang ten opzichten van de ipod nano.
zijn er nog meer mp3 spelers op de markt waar ik even goed naar moeten kijken. En komer er binnenkort weer nieuwe uit?

Kortom welke mp3 speler is de absolute aanrader?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik zou toch een eerstegeneratie iPod pakken. Deze is namelijk nog lekker groot en als je eraan wilt solderen, kan je dat makkelijk doen. Ook zijn ondertussen alle onderdelen erin wel bekend. Als je een iPod niets vind, kan je ook best makkelijk aan een mp3-decoder als de STA013 komen. Mocht je meerdere formaten willen spelen kan ik je aanraden een flinke ARM te pakken en daar een SD-kaart aan te hangen en in de ARM een softwarematige decoder te stoppen. Zorg wel dat je een nette AD eraanknoopt. En je wil wel goed kunnen solderen wil je die route gaan, ARMs zijn er niet in DIP-formaat.

In andere woorden: je zit in het verkeerde subforum als je niet zelf je mp3-speler wilt hacken of maken: dit subforum heeft niet zozeer met consumentenelektronika te maken, maar juist met de onderdelen waarmee dit eventueel opgebouwd is. Voor wat jij wilt is er Portable Media Devices, maar daar zou ik wel eerst even de FAQ/policy van doorlezen, ik heb zo'n vermoeden dat je topicstart zoals je 'm nu hebt daar ook niet door de beugel zou kunnen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.