Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

alvast alles inslaan of later pas?

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eind dit jaar of volgend jaar op mezelf, maar is het eigenlijk een goed idee om alvast te gaan beginnen met het inslaan van spaarlampen en alles wat erbij komt kijken?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
"sparen" is altijd handig, waarom ook niet met deze artikelen :)

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Ik zou aanraden van de dingen die je toevallig tegenkomt in winkels en waarvan je weet dat je ze nodig hebt en ze zijn ook nog eens redelijk geprijsd (denk dan aan kortingen) al aan te kopen maar zeker niet op zoek gaan, dat kan je later altijd nog net voor je verhuisd.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom geen geld sparen? Je kan nu wel spullen kopen maar straks passen die niet in je huis of niet in je fittingen of whatever, zodra je het huis hebt kan je gewoon een inventarisatie maken van wat je nodig hebt, ga je een dagje bouwmarkt of dagje internetshoppen doen.

Duurder zal het spul niet worden, ledlampen zullen eerder goedkoper worden wat interessanter wordt.
Je zegt eind dit jaar of volgend jaar, duurt nog wel even, waarom nu al rommel inslaan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Euhm das waar jah.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sja, als je vraag is of die dingen 'bederven'... *kijkt in de kast* Nee, mijn spaarlampen zijn nog niet groen uitgeslagen :)

Dit topic gaat echter niet noodzakelijk over electronica maar meer over iets algemeners. Daar heeft GoT ook wel fora voor (Stuffis Generalis, de huiskamer) maar daar kan je nog niet in; vandaar dat ik het topic maar op slot zet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.