Toon posts:

welk modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben op zoek naar een betrouwbaar, gemiddeld snel en niet te duur extern 56k modem (PCI of USB).

Welk merk en model raden jullie mij aan?

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2025
Huh? PCI of USB.

Ik zou voor een US Robotics Flash gaan, heb ik ook al jaren (3 x biosupdate) en doet 't altijd. Bij een winkeltje hier bij ons in de buurt hebben ze ze liggen met een engelse adaptor (dus ff pinnen afvijlen of een verloopje ertussen) voor als ik me niet vergis 99 piek (koop je ze normaal dan ben je meer dan het dubbele kwijt)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Met PCI of USB bedoelde ik dat de aansluiting mij niet veel uitmaakt, hoewel USB duurder schijnt te zijn?!

Verwijderd

Topicstarter
Bij MyCom hebben ze een E-tech. Iemand bekend met dit merk?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Extern en PCI?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Neem de externe Wisecom met connexant chipset. f 155,75 als ik me niet vergis. ik weet niet of het goedkoop is, maar ik heb hem op mijn proxyserver. werkt als een trein.. en ziet er leuk uit...

groeten

Verwijderd

e-tech heb ik slechte ervaring mee. kep nu een externe diamond supra express voor 100 piek of zo. werkt perfect.

Verwijderd

ik heb dat etech geval van mycom kostte 55 gulden en voor dat geld is het een goed ding.

maar toch een modem .... ik kan echt niet w88 tot cistron bij mij adsl komt aanleggen

Verwijderd

Topicstarter
Thnx!

Enne, een Trust, is dat wat?
Pagina: 1