Toon posts:

Processor, moederbord of geheugen stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag krijg ik mijn computer niet meer gestart. Als ik 'm aanzet gaat heel kort (2 sec.) het lichtje branden en hoor je de fan draaien, maar daarna slaat de computer weer af en gaat hij uit. Ik kan geen verdere info geven, aangezien de computer verder niets doet.

Weet iemand met de bovenstaande beschrijving wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik twijfel namelijk om m'n computer te laten onderzoeken/repareren, want hij is al ruim 4 jaar oud.

Hier mijn specs:

Gigabyte K8NF-9
AMD Athlon 64 3000
Kingston DD 512 mb/400 (2x)
XFX FX 6600 GT
Maxtof 160 GB SATA
NEC DVD Brander
Samsung DVD speler
Antec Solution SLK 2650 BQE
O/S Windows 7 Beta

Heb al even de kast opengeschroefd en wat stof weggehaald. Verder alle stekkers erin/eruit gehaald, maar nog steeds bovenstaand probleem. Zelf heb ik geen ervaring met alle onderdelen erin en eruit halen, dus daar ga ik niet aan beginnen.

Uiteindelijk heb ik het probleem niet kunnen vinden en ik verwacht dat het aan de processor, het moederbord of geheugen (of een combinatie daarvan) ligt dan kun je een topic openen in PMG.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb je net gewezen op: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, maar er is zoals ik in dit topic kan lezen dus nog niets mee gedaan.
Een topic openen na een slotje is niet de bedoeling, deze gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.