Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gevraagd voor verwijderen Virut virus

Pagina: 1
Acties:

• IKBENGEK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10-2014

IKBENGEK

Driving for passion

Topicstarter
Hallo, na verwoede pogingen een windows PE USB stick te maken loop ik iedere keer op een doodspoor.

Mijn laptop is besmet geraakt met het W32.virut virus, welke veel te laat werd opgemerkt door mijn norton 360 pakket |:( .

Het probleem wat ik heb is dat ik niet meer in mijn systeem kan komen, zodra ik de laptop opstart krijg ik een inlogscherm te zien met wachtwoord, (welke ik daarvoor nooit had) zodra ik hem laat aanmelden, meld hij zich direct af. (dit heb ik in andere topics hier ook gelezen)

Nu probeer ik op basis van een USB stick een windows PE omgeving te bouwen. zodra dit middels PE-builder versie 3.1.10.a gedaan is en keurig op stick staat. laat ik hem via de usb stick opstarten. met als gevolg de melding Geen besturings systeem gevonden en daarna kan je niks meer.

wie o wie kan mijn tips trucks en advies geven hoe ik dit wel goed kan bouwen. Want er staan een paar belangerijke documenten in mijn mail die ik zou gaan printen toen zich dit voor deed.

Thanks
Jeroen

Het leven begint bij 200km per uur

• IKBENGEK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10-2014

IKBENGEK

Driving for passion

Topicstarter
dankje voor de tip, maar in het verleden heb ik nogal wat problemen gehad met mcafee. maar het grootste probleem op dit moment is dat ik niks kan opstarten zonder een externe opstartmogelijkheid

Het leven begint bij 200km per uur

Verwijderd

Gebruik een liveCD (ubuntu oid) en laat vanaf daar een virusscan draaien op je filesystem.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
BartPE met McAfee moet het kunnen fixen
http://nu2.nu/pebuilder/

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN