Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om deze te kopen, het zit namelijk zo:

Ik ben iemand die veel onderweg is, en op school informatica studeer, ik doe ook nog eens fotoshoots, dus ik zoek eigenlijk een vrij draagbare laptop, die ik onderweg, op school, en in de fotostudio kan gebruiken.
Vereisten zijn dus niet moeilijk, rond de 450 euro, groot scherm, dus geen van die kleine laptops, en een vrij degelijke batterij, of eventueel de mogelijkheid om ze erna uit te breiden met een 9 cels of iets dergelijke.
Wat zijn de ervaring tot hiertoe met de toshiba, en hebben jullie eventueel alternatieven?

Ook nog handig om te vermelden is dat ik uit Belgie ben, en de bovengenoemde toshiba staat voor 449 bij MM.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht. Kijk daar eens in de NBBG Basis editie, daar staan aan het eind nog wat laptops genoemd voor ~500 euro. Zoek even voor een dual core laptop, die kun je ook wel krijgen. Vooral de HP die daar wordt genoemt is misschien meer 2 tientjes duurder, maar wel een stuk rapper.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Note to self: een 2e post is niet nodig 8)7

Note to Konqueror: Do not crash O-)

[ Voor 91% gewijzigd door GENETX op 15-03-2009 16:03 ]

Dit topic is gesloten.