Hallo,
Graag zou ik 2 routers op 1 verbinding willen hebben maar het wil niet echt slagen.
ik ben er al 2 dagen mee bezig en heb een hoop info gevonden op internet.
helaas is het mij nog niet gelukt.
de situatie is zo:
1 modem
2 nieuwe draadloze router
3 oude (3jaar) router met 2 aangesloten pc's
de draadloze router werk prima en de kabel die naar boven gaat naar de oude router werkt ook prima als ik hem in de pc druk. maarja graag wil ik ook nog een andere pc er op hebben dus dan heb ik een switch of iets dergelijks nodig. nou blijk je ook een router te kunnen gebruiken maar het wil voor geen meter. als ik alles heb aangesloten kan ik wel in de router komen en dergelijke maar heb geen internet
dhcp uit gedaan van de 2e router, ander ip adres gegeven, en vanalles waarvan ik niet wist wat het presies was.
wie kan mij helpen
wifi router is een sitecom n300 (nieuw)
oude router is Sitecom DC-202 Broadband xDSL/cable router w/4p Switch
groet peter
Graag zou ik 2 routers op 1 verbinding willen hebben maar het wil niet echt slagen.
ik ben er al 2 dagen mee bezig en heb een hoop info gevonden op internet.
helaas is het mij nog niet gelukt.
de situatie is zo:
1 modem
2 nieuwe draadloze router
3 oude (3jaar) router met 2 aangesloten pc's
de draadloze router werk prima en de kabel die naar boven gaat naar de oude router werkt ook prima als ik hem in de pc druk. maarja graag wil ik ook nog een andere pc er op hebben dus dan heb ik een switch of iets dergelijks nodig. nou blijk je ook een router te kunnen gebruiken maar het wil voor geen meter. als ik alles heb aangesloten kan ik wel in de router komen en dergelijke maar heb geen internet
dhcp uit gedaan van de 2e router, ander ip adres gegeven, en vanalles waarvan ik niet wist wat het presies was.
wie kan mij helpen
wifi router is een sitecom n300 (nieuw)
oude router is Sitecom DC-202 Broadband xDSL/cable router w/4p Switch
groet peter