Momenteel ben ik bezig met het opbouwen van mn portfolio van fotografie, audiovisueel materiaal en muziek. Van afgelopen zomer had ik nog een reeks foto's die ik nog niet had doorgenomen. Een aantal heb ik in deze serie met elkaar verbonden.
In deze serie mens en werk in het oosten van Turkije. In en rond de stad San Liurfa. Een gebied dat nog niet ontdekt is door de meese westerse toeristen. Het is alsof je honderden jaren terug gaat zonder dat je er een tijdmachine voor nodig hebt. De wereld van deze mensen is klein, iedere dag dezelfde werkomgeving, dezelfde mensen en hetzelfde werk voor hetzelfde geld. Geen luxe, maar de mensen zijn gelukkig met elkaar.
De serie is op groot formaat te bekijken in mn portfolio.
feedback is uiteraard welkom
1

2

3

4

5

6

7

8

9
In deze serie mens en werk in het oosten van Turkije. In en rond de stad San Liurfa. Een gebied dat nog niet ontdekt is door de meese westerse toeristen. Het is alsof je honderden jaren terug gaat zonder dat je er een tijdmachine voor nodig hebt. De wereld van deze mensen is klein, iedere dag dezelfde werkomgeving, dezelfde mensen en hetzelfde werk voor hetzelfde geld. Geen luxe, maar de mensen zijn gelukkig met elkaar.
De serie is op groot formaat te bekijken in mn portfolio.
feedback is uiteraard welkom
1

2

3

4

5

6

7

8

9