SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn ervaringen met Logitech RMA's zijn echt erg goed. Al heb je daar inmiddels niks meer aan maarja.
Overigens is het niet toegestaan je topic binnen 24 uur te kicken (zie forumregels), dan moet je gewoon je laatste reactie wijzigen. Dat terzijde.
Voor dat geld zou ik echt niet moeilijk gaan doen om het zelf te fixen, je zal nooit echt een mooi resultaat halen ben ik bang.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Tja ja spijt spijt, had ik ook moeten doen ja, maar inmiddels is het al een half jaar geleden gebeurt, alleen nu wilde ik het gewoon oplossen cq verfraaien. Garantie heb ik nu denk ik toch niks meer aan.The Realone schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:27:
Ik heb eens soortgelijk probleem gehad met m'n Logitech G9 muis. De toplaag van 1 van de grips (een transparant laagje) begon na enkele maanden los te laten. Even Logitech gemailed en het garantie gevalletje was binnen anderhalve week afgehandeld.
Mijn ervaringen met Logitech RMA's zijn echt erg goed. Al heb je daar inmiddels niks meer aan maarja.
Ja sorry, dacht ik even niet bij na. Ik denk een korte reactie om aan te geven dat het inmiddels opgelost is.The Realone schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:27:Overigens is het niet toegestaan je topic binnen 24 uur te kicken (zie forumregels), dan moet je gewoon je laatste reactie wijzigen. Dat terzijde.
Ik heb het nu dus geschuurd, ziet er krassig uit maar opzich niet lelijk, past er op een vage manier wel bij. Dus ik laat het maar zo, beter dan die afgebladerde look.
Volgende keer gewoon garantie claimen. Leermomentje zullen we het maar noemen.
Nee, het is een optisch mankement, de muis voldoet verder goed en ik vind het geen 25 euro waard, dan zit ik liever met een wat lelijke muis. Technisch is hij namelijk prima in orde en ik kan er gewoon mee muizen. Ik denk als ik dat gratis of voor een paar euro kan oplossen is dat mooi meegenomen.Spike_wolf schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:29:
Is het niet makkelijker om voor 25 euro een nieuwe te kopen?
Voor dat geld zou ik echt niet moeilijk gaan doen om het zelf te fixen, je zal nooit echt een mooi resultaat halen ben ik bang.
Maar ik begrijp dat je er in eerste instantie last van had omdat het op je bureau terecht kwam. Ik gebruik nog steeds een Logitech MX500. Het Logitech logo is ook behoorlijk afgebladderd voor de rest zitten er alleen gebruikssporen aan de voetjes aan de onderkant die natuurlijk ook slijten.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je zou het nog electrisch kunnen polijsten?Tsurany schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:18:
Heb het met schuurpapier P240 gedaan, nu ist wel flink gekrast maar beter dan afgebladerde verf. Opnieuw spuiten geen zin in, dus ik laat het maar zo.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik denk dat dat vrij prijzig gaat worden? Want ik heb verder geen enkel apparaat om dit te doen dus dan moet ik huren en dat zal wel duur zijn.
Denk je dat je dan geen krassen overhoud? Heb nu op zich fijn schuurpapier maar heb nu een enorm krassenmotief. Staat ansig niet slecht Dus tenzij ik glad krasloos plastic krijgt, zoals de rest van de muis is, lijkt het mij niet echt een verbetering opleveren.Vorak schreef op zondag 15 maart 2009 @ 20:24:
gewoon nog verder polijsten met schuurpapier, steeds fijnere korrel nemen. Wordt vast wel aardig. Kost ook niet te veel.
Nouja last heb ik er niet van, dat zeker niet. Maar het is natuurlijk niet heel mooi, en volgend weekend minilanparty dus tja, als het voor een paar eurie mooier kan waarom niet he. Dit vind ik al mooier dan afgebladerd verf, lijkt alsof het zo hoort.Marzman schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:38:
Ik zou het ook gewoon zo laten. Als de muis verder goed werkt, het is een gebruiksvoorwerp geen sieraad
Maar ik begrijp dat je er in eerste instantie last van had omdat het op je bureau terecht kwam. Ik gebruik nog steeds een Logitech MX500. Het Logitech logo is ook behoorlijk afgebladderd voor de rest zitten er alleen gebruikssporen aan de voetjes aan de onderkant die natuurlijk ook slijten.
Ik heb er geen verstand van, was het fijnste wat ik in de schuur vond.Vorak schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:33:
ik ging er even vanuit dat p240 stond voor de korrelgrootte. Dat is nog vrij grof.
Er staat letterlijk: "P240 3M 255P".
Gewoon een doekje met polijst middel lijkt me makkelijker. Mooi opwrijven, en klaar.TMon schreef op maandag 16 maart 2009 @ 19:35:
240p dat is voor hout enzo. ga eens een rol/vel 2000 halen. Al denk ik neit dat je plastic ooit spiegelglad krijgt, maar wie niet waagt...
Stadia was beter....
My life for hire!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done