Middag,
Ik heb een ICIDU 8gb usb stick. Probleem is al volgt bestanden die er opstaan ben ik kwijt. Geen probleem heb een backup.
Alleen krijg ik de melding onder vista dat de stick geformateerd dient te worden. Alleen lukt dit niet om dat er een write protection op zit. Schrijf indelen onder Mac OS X lukt ook niet hier krijg ik een soort gelijke fout.
Heb geprobeerd om te formateren via een tool van HP en heb een tool gebruikt voor low level format. Tevens en register key toegevoegd waarmee write protection uitgeschakeld zou moeten zijn. (ik weet als de sleutel er niet staat dat het ook goed zou moeten zijn, maar je weet maar nooit)
Als formateren geactiveerd word gaat het lampje op de stick ook uit.
Iemand een oplossing voor dit probleem ?
Al vast erg bedankt
Edit:
formateren geprobeerd via:
Command line
systeembeer tool van vista
HP tool gedownload
Low level format
en onder Mac OS X geprobeerd
De stick heeft een RAW indeling (alles is dus weg)
Ik heb een ICIDU 8gb usb stick. Probleem is al volgt bestanden die er opstaan ben ik kwijt. Geen probleem heb een backup.
Alleen krijg ik de melding onder vista dat de stick geformateerd dient te worden. Alleen lukt dit niet om dat er een write protection op zit. Schrijf indelen onder Mac OS X lukt ook niet hier krijg ik een soort gelijke fout.
Heb geprobeerd om te formateren via een tool van HP en heb een tool gebruikt voor low level format. Tevens en register key toegevoegd waarmee write protection uitgeschakeld zou moeten zijn. (ik weet als de sleutel er niet staat dat het ook goed zou moeten zijn, maar je weet maar nooit)
Als formateren geactiveerd word gaat het lampje op de stick ook uit.
Iemand een oplossing voor dit probleem ?
Al vast erg bedankt
Edit:
formateren geprobeerd via:
Command line
systeembeer tool van vista
HP tool gedownload
Low level format
en onder Mac OS X geprobeerd
De stick heeft een RAW indeling (alles is dus weg)
[ Voor 11% gewijzigd door Daan_ op 15-03-2009 14:54 ]
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)