Veel mensen hebben tegenwoordig een NAS [Network Attached Storage]. Veelal zijn dit zelfgebouwde computers, hoewel ook kant en klare oplossen te koop zijn. Bij een kant en klare oplossing is de NAS vaak te besturen via een web-interface, maar ook je DIY-NAS heeft natuurlijk voordeel bij een mooie webinterface.
Ik ben zelf bezig met het bouwen van een webinterface met nuttige informatie over mijn NAS.
Dat ziet er als volgt uit:

Nu was ik benieuwd, zijn er nog meer mensen die een eigen webinterface gebouwd hebben? Wat hebben jullie allemaal voor features?
En welke software hebben jullie op je NAS draaien? Zoals je ziet heb ik TorrentFlux (downloaden torrents vanaf NAS), Jinzora (afspelen muziek vanaf NAS), en BackupPC draaien.
Ik ben zelf bezig met het bouwen van een webinterface met nuttige informatie over mijn NAS.
Dat ziet er als volgt uit:

Nu was ik benieuwd, zijn er nog meer mensen die een eigen webinterface gebouwd hebben? Wat hebben jullie allemaal voor features?
En welke software hebben jullie op je NAS draaien? Zoals je ziet heb ik TorrentFlux (downloaden torrents vanaf NAS), Jinzora (afspelen muziek vanaf NAS), en BackupPC draaien.
2.160kWp Zuid-West: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52262&sid=47507