Hoi,
Ik heb hier een Laptop voor me staan, Van belinea. Precieze type weet ik zo even niet (everest zegt: MaxdataC1541), maar op site belinea bestaat deze laptop niet, althans niet te vinden) De accu doet nogal raar. als ik heb oplaad, en met netstroom gebruik, gaat alles goed maar zodra hij dan uitgezet wordt, netstroom eraf en een kleine 12 uur met rust laat, en de volgende dag opstart, zonder netstroom, kiept hij in windows, dus na het opstarten eruit, wegens een lege accu. is dit normaal? Mijn eigen laptop heeft dit nl. niet. nu is die capaciteit wel groter, maar een ontlading van 85% bij deze belinea lijkt me een beetje sterk?
Laptop is bij mediamarkt gekocht, halverwege vorig jaar. Kan iemand mij zeggen of dit en garantiegevalletje is? of is dit gewoon een kwestie van ouderdom? (was 399,- laptopje)
Specs, mochten die nodig zijn:
Intel Celeron 530, 1733 MHz
1024 (1x1024) Mb. DDR2 SDRAM
Sis Mirage 3 IGP
Everest over de Accu:
Veld Waarde
Energiebeheer Eigenschappen
Actuele Stroombron Stroomkabel
Batterijstatus 72 % (Hoge waarde, Opladen)
Levensduur van een volle batterij Onbekend
Resterende Levensduur van de batterij Onbekend
Batterij eigenschappen
Fabrikant OEM
Unieke identificatie 001 OEM
Batterijtype Oplaadbaar Li-Ion
Ontworpen capaciteit 32560 mWh
Capaciteit Volledig opgeladen 25160 mWh
Huidige capaciteit 18115 mWh (72 %)
Voltage 16818 mV
Slijtage niveau 22 %
Energiestatus Stroomkabel, Opladen
Oplaadsnelheid 3730 mW
Ik heb hier een Laptop voor me staan, Van belinea. Precieze type weet ik zo even niet (everest zegt: MaxdataC1541), maar op site belinea bestaat deze laptop niet, althans niet te vinden) De accu doet nogal raar. als ik heb oplaad, en met netstroom gebruik, gaat alles goed maar zodra hij dan uitgezet wordt, netstroom eraf en een kleine 12 uur met rust laat, en de volgende dag opstart, zonder netstroom, kiept hij in windows, dus na het opstarten eruit, wegens een lege accu. is dit normaal? Mijn eigen laptop heeft dit nl. niet. nu is die capaciteit wel groter, maar een ontlading van 85% bij deze belinea lijkt me een beetje sterk?
Laptop is bij mediamarkt gekocht, halverwege vorig jaar. Kan iemand mij zeggen of dit en garantiegevalletje is? of is dit gewoon een kwestie van ouderdom? (was 399,- laptopje)
Specs, mochten die nodig zijn:
Intel Celeron 530, 1733 MHz
1024 (1x1024) Mb. DDR2 SDRAM
Sis Mirage 3 IGP
Everest over de Accu:
Veld Waarde
Energiebeheer Eigenschappen
Actuele Stroombron Stroomkabel
Batterijstatus 72 % (Hoge waarde, Opladen)
Levensduur van een volle batterij Onbekend
Resterende Levensduur van de batterij Onbekend
Batterij eigenschappen
Fabrikant OEM
Unieke identificatie 001 OEM
Batterijtype Oplaadbaar Li-Ion
Ontworpen capaciteit 32560 mWh
Capaciteit Volledig opgeladen 25160 mWh
Huidige capaciteit 18115 mWh (72 %)
Voltage 16818 mV
Slijtage niveau 22 %
Energiestatus Stroomkabel, Opladen