(ik zat te twijfelen tussen forum opslag en win operated systems ik koos voor....)
Na het installeren van win 98se, na een paar maanden win me
te hebben gedraaid, ben ik mijn cd speler en brander kwijt; windows kan ze niet meer vinden. Vreemd, want het gebeurde niet direct na de win 98se installatie, pas na een paar keer rebooten waren ze weg. Voor het verdwijnen kon ik mijn spelers prima gebruiken voor driver cd's etc.
Tijdens het opstarten staan mijn cd spelers gewoon als sec slave & master.
Voor win me draaide ik ook win98se en had ik geen problemen met mijn cd spelers, ook tijdens mijn win me periode waren de cd spelers soms mijn enige trouwe kameraadjes
...
En installatie terug had ik ook het zelfde probleem, toen opgelost door opnieuw win 98se installeren, was niet de juiste oplossing...
wie kan mij helpen met het terug vinden van mijn cd spelers?
systeem config: pIII 450, asus p2b-f, IIyama 19', asus v7700 gts deluxe, creative live, 10 gb wd 7200 - prim master, 20 gb maxtor 7200 - prim slave, realtec 10/100, 40x cdrom ktrp
- sec master, hp 7500+ 2-2-24 - sec slave...
Na het installeren van win 98se, na een paar maanden win me
Tijdens het opstarten staan mijn cd spelers gewoon als sec slave & master.
Voor win me draaide ik ook win98se en had ik geen problemen met mijn cd spelers, ook tijdens mijn win me periode waren de cd spelers soms mijn enige trouwe kameraadjes
En installatie terug had ik ook het zelfde probleem, toen opgelost door opnieuw win 98se installeren, was niet de juiste oplossing...
wie kan mij helpen met het terug vinden van mijn cd spelers?
systeem config: pIII 450, asus p2b-f, IIyama 19', asus v7700 gts deluxe, creative live, 10 gb wd 7200 - prim master, 20 gb maxtor 7200 - prim slave, realtec 10/100, 40x cdrom ktrp