Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WIN32-CE emulator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een emulator om .exe's te draaien op een WinCE device. Ik kan op google en GoT alleen maar virtual machines voor win32 vinden en niet andersom.

Heeft iemand deze software voor mij? Bvd!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 12:18
Google heeft het antwoord

edit:
ik moet leren lezen

[ Voor 25% gewijzigd door mathijs92 op 15-03-2009 10:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet uit. Ik zoek wel zelf hoor ;)

Toch vreemd, je zou toch een emulator of API voor op CE moeten hebben?

Verwijderd

Visual Studio 2008 heeft hier toch emulators voor ingebakken volgens mij?

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 12:18
Ik dacht ook dat hij dat bedoelde, maar hij wil een windows XP/vista .exe emuleren op een windows CE apparaat. Volgens mij is dat niet mogelijk.
Als je zelf de source code hebt, en het is een .net applicatie, dan kun je hem omzetten naar het .net compact framework.

[ Voor 29% gewijzigd door mathijs92 op 15-03-2009 13:42 ]

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:00

itarix

404 soul not found

hmmmm meschien heeft wine wel iets dergelijks.
Gebruikt jou versie van win ce eigenlijk een x86 processor of iets anders zoals ARM

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het feit dat een olifant op een muis kan trappen, betekent nog niet dat een muis op een olifant kan trappen :P Als je bedenkt dat een fullblown Vista zegmaat "iets" meer resources nodig heeft dan een PDA-tje heeft, kan ik me heel goeed voorstellen dat een generieke emulator linkom prima werkt (V->M) maar andersom nooit gaat werken (M->V).

Dus inderdaad maak je misschien meer kans om een CE-applicatie te vinden/maken.

Of heb je het over hele oude programma's? Dan kan het misschien met een beetje omweg: zie de mensen die Windows 95 hebben draaien op een N95.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1