+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Wachten tot dat de karma shop er is, custom CSS 'kopen', en 't op hiden.. Ik vind 't ook heel vervelend. Ik ben namelijk absoluut niet geïnteresseerd in die dingen, en ik heb 't clear abo. Ik koop weinig nieuwe gear, en als ik wat koop weet ik exact wat ik koop (helemaal camera gerelateerde stuff)..
Ik hoop dat 't zsm uit kan, want in safari werkt 't block trucje met Adblock (die er ook voor safari is) absoluut niet.
Ik hoop dat 't zsm uit kan, want in safari werkt 't block trucje met Adblock (die er ook voor safari is) absoluut niet.
|>
Dat is toch ipv de advertenties? Ik vind het wel heel slim bedacht. Het is me in diverse fora opgevallen, als er een topic wordt geopend over een probleem met een bepaald moederbord, en die wordt in de pricewatch gevonden, dan komt ie boven het topic op de plek van de advertenties. Nogmaals: ik vind het slim bedacht. 
Het is wel wat opvallend omdat de kleur anders is dan van de advertenties. Misschien zou dat iets subtieler kunnen.
Het is wel wat opvallend omdat de kleur anders is dan van de advertenties. Misschien zou dat iets subtieler kunnen.
Saved by the buoyancy of citrus
Zie plan: Productkoppelingen toegevoegd aan forumtopics
Hoe je d'r vanaf komt (Firefox-only): markg85 in 'plan: Productkoppelingen toegevoegd aan forumtopics'
Hoe je d'r vanaf komt (Firefox-only): markg85 in 'plan: Productkoppelingen toegevoegd aan forumtopics'
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij werkt het niet op die manier maar moeten de producten "met de hand" worden gekoppeld. Je hebt toch ook een knop voor "product koppelen"?Cyphax schreef op zondag 15 maart 2009 @ 09:45:
Dat is toch ipv de advertenties? Ik vind het wel heel slim bedacht. Het is me in diverse fora opgevallen, als er een topic wordt geopend over een probleem met een bepaald moederbord, en die wordt in de pricewatch gevonden, dan komt ie boven het topic op de plek van de advertenties.
Ik moet zeggen dat ik de balk ook irritant vind. Des te meer omdat ik ze vaak tegenkom in topics waar ik het bijbehorende product toch al van gekocht heb. Voorbeeld is het Burnout Paradise topic. Leuk dat ik kan zien hoeveel versies er zijn en wat ze kosten maar nuttig is het niet voor iemand die het spel al heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 15-03-2009 09:50 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
In de oude layout staan ze erbij i.p.v. de advertenties.
Op zich vind ik het niet erg dat er advertenties getoond worden, maar kan in de oude layout de topic titel en de pricewatch-advertenties omgedraaid worden?
Op zich vind ik het niet erg dat er advertenties getoond worden, maar kan in de oude layout de topic titel en de pricewatch-advertenties omgedraaid worden?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Het viel mij van de week ook op ja, op zich heb ik er niks tegen maar het formaat is wat groter dan de gebruikelijke banners en het zag er grafisch wel erg uit als goedkope spam 
Ander kleurtje/formaat zou het al een stuk beter maken als het idd de banners vervangt, die hebben me nooit zo opgevallen, als je het formaat herkend lees je snel over een banner heen
Ander kleurtje/formaat zou het al een stuk beter maken als het idd de banners vervangt, die hebben me nooit zo opgevallen, als je het formaat herkend lees je snel over een banner heen
Mja, wel fijn dat 't de banners vervangt voor mensen met banners, maar ik heb een clear abo om daar nou net vanaf te komen.
|>
Het lijkt mij handiger om deze discussie centraal te houden, namelijk in [feat]Product koppelingen verbergen, zodat al jullie feedback (ja, die lezen we echt) voor de devvers en het MT op één plek te vinden zijn 
De mensen met een My.Tweakers.net-abonnement kunnen in dit topic in Abonneeforum terecht. Daar staat ook in hoe je met behulp van een stukje custom css die balk kan verbergen.
De mensen met een My.Tweakers.net-abonnement kunnen in dit topic in Abonneeforum terecht. Daar staat ook in hoe je met behulp van een stukje custom css die balk kan verbergen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.