Automatische playlist met Winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 14:06
Ik heb een directory op mn hd waar alle mp3's instaan. Van deze dir heb ik ook een playlist in winamp. Alleen als ik nieuwe mp3's heb, hetgeen nogal vaak voorkomt :), dan moet ik die helemaal opnieuw gaan invoegen in die lijst. Is er geen manier waarop winamp automatisch alle nummers in de playlist zet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is er niet. Maar het toch niet zo heel veel werk om een nieuwe playlist te maken.:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 27 februari 2001 21:43 schreef Kaboon het volgende:
Die is er niet. Maar het toch niet zo heel veel werk om een nieuwe playlist te maken.:?
Nou.. moet je voor de gein eens 500 nummers in 1x in een playlist laden... Dan krijg je weer gezeur dat ie teksten moet inladen etce tc...

Ik baal er echt van dat niet gewoon kan, een playlist waarbij je gewoon zegt "Pak alles in die dir en gooi nieuwe nummers erbij" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Je kan gewoon de folder in winamp slepen, dat moet gewoon goed gaan hoor, wat anders ook nog kan is ==> rechter muisknop op een folder en dan "Enqueue in winamp"

moet werken, veel suc6

Gr Kasper

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 27 februari 2001 21:54 schreef KnoppenSpook het volgende:
Je kan gewoon de folder in winamp slepen, dat moet gewoon goed gaan hoor, wat anders ook nog kan is ==> rechter muisknop op een folder en dan "Enqueue in winamp"
Ja maar dan moet je nog steeds die playlist opslaan :)