Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[?] Eventviewer zegt van alles over mislukte updates *

Pagina: 1
Acties:

• lsnoeren
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Eej,

Ik ben op het moment aan het proberen de meeste fouten en waarschuwingen op te lossen die in Windows logboek staan.
Veel van deze problemen worden veroorzaakt door een paar dingen:

1. Microsoft Works

Product: Microsoft Works -- Fout 1606.Geen toegang tot netwerklocatie :.
Product: Microsoft Works - Update 'Beveiligingsupdate voor Microsoft Works 8 (KB959487)' kan niet worden geïnstalleerd. Foutcode: 1603.

Dit zijn 2 voorbeelden en deze staan er dan super veel tussen. Bij de windows updates laat hij ook die van Microsoft works staan en als ik de cd erin doe van MW dan krijg ik de foutmelding: fout 1606 geen toegang tot netwerk locatie.

2. Zelfde computer naam als andere mensen op mijn netwerk

Dit snap ik opzich maar nadat ik mijn computer naam had veranderd enzo is er erg weinig veranderd, dus ik heb echt geen idee hoe ik van die fout meldingen afkom.

en dan als 3e heb ik ongeveer 4000 waarschuwingen van:

Opnieuw opstarten is vereist om pakket KB949249(Update) op status Tijdelijk opgeslagen(Staged) in te stellen
Pakket KB958483(Update) is niet geschikt voor dit systeem
Opnieuw opstarten is vereist om pakket KB948609(Update) op status Geïnstalleerd(Installed) in te stellen
Opnieuw opstarten is vereist om pakket KB951376(Security Update) op status Tijdelijk opgeslagen(Staged) in te stellen

enzovoorts.

vertraagt dit alles mijn computer heel erg? en is het dus erg belangrijk dat ik er wat aan ga doen?

Ik weet niet of er nog meer informatie bij moet staan maar dan lees ik het wel.

bedankt!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

De waarschuwingen die jij noemt zijn niet zo heel erg en in de meeste gevallen hoef je er pas naar te kijken op het moment dat er iets niet naar behoren werkt. Dit is niks om je zorgen over te maken.

Je zou zelf handmatig Windows Update kunnen draaien om te zien of je ook fouten krijgt zodra je het handmatig doet. Dan zie je misschien wat je bij moet stellen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• lsnoeren
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
TheCoolGamer schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:43:
De waarschuwingen die jij noemt zijn niet zo heel erg en in de meeste gevallen hoef je er pas naar te kijken op het moment dat er iets niet naar behoren werkt. Dit is niks om je zorgen over te maken.

Je zou zelf handmatig Windows Update kunnen draaien om te zien of je ook fouten krijgt zodra je het handmatig doet. Dan zie je misschien wat je bij moet stellen.
en toch is mijn computer een stuk trager dan op het begin en heb er niet erg veel opgezet ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Over welk OS hebben we het? Dat is wel belangrijk - zelfs verplichte kost, zoals je in alle andere topictitels hier in dit subforum zult zien. Ik pas de topictitel alvast wat aan, alleen "Eventviewer" zegt zo weinig over de inhoud :)

Los daarvan: je kunt de genoemde updates misschien handmatig downloaden en installeren. Of via Microsoft Update aanduiden dat je ze niet wilt installeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik zit op dit moment bij de buurman en hij heeft dezelfde foutmelding bij het installeren van de Works 8 update KB967043

Ik heb al geprobeerd:

- Reboot
- Windows Live One Care uitgeschakeld (virus/firewall)
- Handmatig installatie door het bestand te downloaden vanaf:
http://www.microsoft.com/...3d9bad543c&displayLang=nl

Maar het systeem blijft deze melding geven. Nu is works wel geinstalleerd en het liefst maak je gebruik van alle updates, maar waarom werkt dit niet ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Is dit zo'n preinstalled OEM versie geweest van een grote fabrikant ofzo?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1