Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-07 23:46
Hoi,

Heb vandaag deze kaart gekocht om in men MCE te steken. Heb ze gekocht bij Alternate, ze staat ondertussen niet meer op de site, maar op de site was het dit kaartje(s-video). Het verschil zijnde de HDMI en de S-video aansluiting.
Die HDMI is tof, maar voor de moment heb ik een composiet of s-video aansluiting nodig voor mijn oude TV. Er zijn geen koppelstukken bij de kaart geleverd (light retail). Ik heb wel gelezen van ingewikkelde toeren om vga -> scart om te vormen, maar daar wil ik niet aan beginnen.
De kaart moet volgens mijn dit analoog signaal wel kunnen produceren (staat op de doos, alhoewel de sticker van hdmi erop is gekleefd, wat kan betekenen dat het de oude doos is van de s-video versie) , maar hoe krijg ik het eruit? zijn er speciale 'ati' connectoren ofzo?

Indien dit niet mogelijk is zal ik alternate terug moeten contacteren en vragen of ze het andere model nog hebben. Die kans acht ik wel klein aangezien ze niet meer op de site staat, wat me verwonderd omdat de stock nog op groen stond toen ik ze kocht.

*EDIT* : Dus niemand weet of men analoog signaal uit dit kaartje kan krijgen? Enige optie blijft kaart omruilen?

[ Voor 3% gewijzigd door Jetro2 op 15-03-2009 15:54 . Reden: up ]

I'm not a geek! I'm a lvl 12 Paladin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jetro2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-07 23:46
Degen die het dichtst in de buurt komt als ik moet ruilen is de XFX 4350. Een vraagje, deze kan toch ook gewoon het geluid over hdmi meesturen he (met dvi-hdmi connector).
Persoonlijk ben ik meer voor sapphire te vinden omdat deze een grotere koelvin heeft en standaard geheugen snelheid. Heeft iemand ervaring met de temp van dit kaartje?

I'm not a geek! I'm a lvl 12 Paladin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Die eerste kaart die je noemt heeft "I/O Output: VGA+HDMI+DVI-I". Dus geen s-video.
De tweede "I/O Output: VGA+DL-DVI-I+HDTV" . Die heeft het dus wel maar volgens mij is dat hdtv-out.
Zover ik weet dus niet gelijk aan s-video en vraag me sterk af of een analoge tv het daar wel op doet.
Klik ook maar eens op SPEC op de sapphire site. Krijg je een excel sheet en op bijna de onderste regel staat een heel andere resolutie voor de tv-out dan s-video (hdtv-out dus)

Wellicht even bij Alternate te rade gaan.