Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik ben nieuw hier op tweakers.net!

Hallo ik heet Kaan gegroet!

ik heb een aantal vragen mischien dat iemand mij hierbij mee kan helpen.

ik werk nu met after effects cs4 en zit met een aantal vragen.

ik heb het volgende.

- q6600 cpu
- geforce 7300
- 4 gig ram
- 1,5 tb schijf

als ik in after effects werk en ik werk met plugins o.a. saphire en twitch.
als ik een van deze effecten toevoeg gaat renderen wel heel traag.

op internet kwam ik het volgende tegen quadro kaarten.
deze helpen bij 3d moddeling zoals cad enzo.
mijn vraag is moet ik een goede videokaart kopen een quadro of een geforce 295.
of helpt dit uberhaupt niet en moet ik een snellere cpu hebben?

als iemand me een beetje wegwijs kan maken zou dit fantastisch zijn.

op videobewerking ben ik echt n00b n00b ik zal binnenkort ook filmpjes doorlinken wat ik heb gemaakt.

ik wil graag dat het werken in after effects sneller gaat als ik deze effecten toevoeg maar ik weet niet
waar de probleem ligt.

en ik weet bijna zeker dat ik verkeerd gepost heb maar ik zou niet weten waar ik anders moet zijn maar dat hoor ik vanzelf bij voorbaat mijn excuses en dank.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hallo Kaan, welkom op het forum. :)
Het is goed te merken dat je hier nieuw bent, gezien de uitgebreide informatie over jezelf in je post.
Om snel te kunnen meedraaien met de mensen die hier al langer zitten en alle do's en don'ts te weten, zou ik je aanraden om daar onze guide over te lezen: Forumbeleid.

Als je die hebt doorgenomen weet je denk ik een beetje meer hoe topics hier in elkaar steken en misschien vind je dan ook wel zelf de oplossing via de zoekfunctie, mits het probleem al een keer behandeld is.

Ik vind je post op zich beter in Overige hardware passen, maar daar zal ik het topic niet direct heen verplaatsen. De reden daarvoor is dat je startpost nu nog niet zo conform de regels hier is en ik voor je vrees dat hij in dat forum ook gelijk een slotje zal krijgen, maar dan wellicht zonder deze tips.

Dus, laat je After Effects even liggen, lees het beleid en probeer de zoekfunctie uit. Open daarna een nieuw topic in het aangeraden forum of in een forum dat jou passend lijkt. En denk ook om een topictitel die specifiek bij jouw probleem past!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Dit topic is gesloten.