Toon posts:

Laptop aanschaffen.

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een laptop aanschaffen, maar ik weet niet echt welke ik moet kiezen. Daarom vraag ik maar hier even om wat advies.

Ik ben op zoek naar een laptop die je voor je schoolwerk kan gebruiken, maar ook gewoon goed erop kan gamen. Het liefst van het merk HP, omdat ik dit een betrouwbaar merk vindt.

Groetjes,
Emal

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:55
Kijk even in het [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicverzicht topic. Zonder dingen als budget en specifieke eisen kan ik je helaas verder weinig adviseren.

Dus, wat doe je voor school? Documenten/programmeren/3d ontwerpen? Schermmaat? Persoonlijke voorkeuren?

Over het algemeen moet je letten op voldoende ram geheugen, een 7200rpm hardeschijf en om te gamen een goede grafische kaart :)

Voor zover ik nu kan zien zouden de volgende notebooks aan je eisen voldoen: pricewatch link

[ Voor 26% gewijzigd door asfaloth_arwen op 14-03-2009 21:33 ]

Specs

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.