Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aloha,

ik heb net een gloedjenieuwe headset van plantronics gekocht, BlueTooth, met de bedoeling te kunnen gamen en skypen. Het is mij al één hele keer gelukt om geluid eruit te krijgen via de PC, maar dat was een avondje knoppen uitproberen en vele ergenissen wegslikken, en het geluid was heel dof. Verder doet skype het er helemaal niet op en wordt er iets vermeld als A2DP, stereo-ondersteuning. Dit blijkt nogal een zeldzame driver te zijn en ik denk voornamelijk geschikt voor mobieltjes. Wie mij zo weet te helpen dat alles werkt naar behoren komt voor eeuwig en nóg langer in mijn coolbook!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 20:56
Sorry, m'n glazen bol is ff ter reparatie :+ , dus zou je het type van je headset en de stack die je op je os (welk os) gebruikt even kunnen vermelden ?

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
plantronics 590e, ik weet niet wat stack is en de boel draait op xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mischien ben je vergeten de bt drivers van je btstick te instaleren ? (daar kwam ik ook achter na een uur kutten) de standaard windows drivers die ondersteunen niet zoveel. hij kwam pas echt tot leven toen ik de drivers van de cd installeerde

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de reactie! ik heb heel het bt gebeuren opnieuw geinstalleerd, toen kreeg ik na veel ge&%#@* de headset wel aan de gang, maar zogezegd wel dof en geen skype, want daar heb ik a2dp voor nodig...
In reviews wordt wel gezegd dat het geluid subliem is, maar dat kan ik toch echt niet beamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

weet je dan wel zeker je je bt op je pc a2dp ondersteund ?
hier is het best wel goed (jabra bt3030) icm cheap ass sitecom stick
(na ja zonder die kutdopjes er er standaard bijj zitten, en met een fatsoenlijke koptelefoon)

[ Voor 27% gewijzigd door Fish op 15-03-2009 13:10 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar zit er op mijn pc dan a2dp? en hoe stel ik dat dan in?
Pagina: 1