Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lauwrenss
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 19:12
Hallo,

Ik heb vandaag de popcorn hour A-110 binnen gekregen. Ik heb vervolgens netjes de interne harde schijf in de PCH zelf geplaats. Maar als ik de PCH aansluit op mn tv kan ik nergens een harde schijf vinden. :? Ook als ik hem aansluit op mn pc wordt de harde schijf / PCH niet gevonden. Kunnen jullie me helpen en stap voor stap vertellen in voor iedereen begrijpbare taal wat ik moet doen en hoe of wat.
Bvd.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lauwrenss, welkom op GoT :)

Deze apparaatjes worden besproken in LCD, je topic staat dus hier niet goed. Ik ga je topic echter niet verplaatsen, want met dit topic kunnen we niet zoveel. Je geeft namelijk veel te weinig informatie voor ons om er iets mee te kunnen. Ik mis heel veel specifieke informatie over wat er misgaat en wat je zelf al geprobeerd hebt.

Verder doen we hier niet aan dingen stap voor stap in begrijpbare taal uitleggen. We stellen het namelijk niet zo op prijs dat mensen aan het handje gehouden moeten worden. Op GoT verwachten we dat men op enig niveau mee kan discussiëren. Het is hier geen kant en klare helpdesk voor allerlei vraagjes. We willen je best helpen met je problemen, maar dan verwachten we wel wat meer input van jouw kant.

In het kort denk ik dat het handig is als je Het algemeen beleid even doorleest. Dan weet je wat we op GoT hier van een topic verwachten :)

Dit topic is gesloten.