Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een beetje bezig met chroma keyen.
Dit lukt mij al heel aardig met Adobe Premiere CS4.
Maar als ik mijn gekeyde film wil exporteren,
dan duurt het coderen via Adobe Media Encoder erg lang.

Ik heb al "Windows Media" aangeklikt in plaats
van "AVI". Het filmpje zou dan ongeveer 4MB zijn,
maar het coderen in Adobe Media Encoder
duurt ongeveer drie kwartier.

Weet iemand een oplossing om dit
probleem op te lossen?

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Snellere pc kopen..... beetje makkelijk antwoord, maar meer kan ik er obv jouw info niet van maken. Bij chromakeyen staat de pc natuurlijk wel elk beeldje apart te berekenen, dus dat kost veel rekenpower. Maar verder roep je niks over je pc of lengte van het filmpje, of gebruikte codec, dus is het een beetje gissen voor ons.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52
Helaas heb ik geen glazen bol, dus ik weet niet wat voor PC jij hebt. Ook kan je misschien vertellen hoe lang de film is, welke resolutie, kwaliteit, effecten, weet ik veel wat. We kunnen hier echt niets mee.

Vaak duurt het renderen van een film vrij lang hoor, 3 kwartier is niets als je veel effecten hebt en een film met een behoorlijke lengte ;) . Zeker als je nog op een single core zit.

Verwijderd

Een wmv van 4 mb kan nooit lang zijn, daarentegen. Dan is drie kwartier toch wel aanzienlijk.

(Tenzij exorteren het uitdrijven van demonen is ofzo, dat kan naar verluid inderdaad tijdrovend zijn.)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 20:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:36:

(Tenzij exorteren het uitdrijven van demonen is ofzo, dat kan naar verluid inderdaad tijdrovend zijn.)
Ik geloof niet dat de inhoud van het filmpje relevant is voor de tijd van renderen ;)