Toon posts:

Multiclient bij spel?

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik speel een spel waar je kan het spel zelf maar 1 keer kan opstarten, dus niet meer dan 1 tegelijk. Ik vroeg me af of er een manier is dat ik het spel wel 2 of meer keer kan runnen. Zijn er bepaalde programmas voor?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:18:
Hallo,

Ik speel sinds kort Infinity (www.gametribe.com). Als je de gameclient opstart en alt-tab en nog een keer de gameclient probeerd op te starten gebeurd er niks, aangezien ze niet willen dat mensen meer dan 1 client kunnen openen... Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel meer dan 1 client kan openen?

Thanks!
2e username aanmaken op je systeem. Rightclick op executable -> runas -> 2e user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heropenen van een gesloten topic wordt niet gewaardeerd; vandaar dat ik dit topic ook sluit met een referentie naar Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Neem dus contact op met de oorspronkelijke sluitende moderator PromoX in "Ik heb multiclient nodig voor Infinity!"

[ Voor 82% gewijzigd door Spider.007 op 19-03-2009 10:12 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.