Mijn vriendin heeft onlangs de office 2007 suite opnieuw geinstalleerd na een format van haar computer. Hierbij heeft ze ook outlook opnieuw geinstalleerd en haar accounts opnieuw aangemaakt (allemaal ingesteld als pop3). Tot nu toe geen probleem, echter outlook heeft nu alle mail binnen gehaald en in outlook geplaatst zonder een kopie op de server te laten staan. Dit is zeer onhandig omdat meerdere mensen gebruik maken van deze account via een webmail-systeem. Het is dus zaak dat de berichten op de server blijven staan en dus via de webmailaccounts kunnen worden bekeken.
Mijn vraag is nu: hoe kunnen deze berichten weer worden teruggezet zodat iedereen deze kan zien? Ik heb voordat haar systeem leeg werd gehaald een backup gemaakt van alle mail via outlook, er is dus een backup bestand beschikbaar.
Mijn vraag is nu: hoe kunnen deze berichten weer worden teruggezet zodat iedereen deze kan zien? Ik heb voordat haar systeem leeg werd gehaald een backup gemaakt van alle mail via outlook, er is dus een backup bestand beschikbaar.