Toon posts:

Andere computer besturen over lan?

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is of ik via de computer op mijn kamer de computer op zolder kan besturen via een programma? Ik had VMWare al geprobeerd, maar dat werkte niet en ging veeeeeeel te sloom
Ik speel namelijk een spel waar geen multiclient (meer dan 1x et spel openen en runnen) mogelijk is, maar via 2 computer kan ik het uiteraard 2x laten lopen, maar ik heb weinig zin om telkens van mijn kamer naar zolder te lopen om iets te doen :P dus zou et mogelijk kunnen zijn?

Thanks!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2009 11:15 ]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Waar heb je zelf al gezocht voor mogelijke oplossingen?
Google?
GoT search?

Als je de moeite zou nemen om zelf 2 sec. te zoeken, dan had je ONMIDDELLIJK meerdere oplossingen gevonden. (RD/VNC/...)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je kan RadMin proberen? Is wel betaald maar je kan het zoveel dagen gratis proberen. gebruik het zelf ook en het werkt perfect :)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Verwijderd

Topicstarter
rikadoo schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:17:
Je kan RadMin proberen? Is wel betaald maar je kan het zoveel dagen gratis proberen. gebruik het zelf ook en het werkt perfect :)
Bedankt! Ik ga deze meteen proberen

• Henridv
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is "Bureaublad op afstand" geen goeie oplossing? Dit zit namelijk standaard in Windows (dacht ik).

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-03 14:53

allure

Titaan fase 2/3

Henridv schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:19:
Is "Bureaublad op afstand" geen goeie oplossing? Dit zit namelijk standaard in Windows (dacht ik).
Dat ligt er maar net aan welk OS hij gebruikt.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 19:03

Caveman

whahoehaha

Ik kwam dit zomaar op wiki tegen...... Wikipedia: Comparison of remote desktop software
Misschien kun je daar je keuze uit maken......

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:45

Sebazzz

3dp

allure schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:22:
[...]

Dat ligt er maar net aan welk OS hij gebruikt.
In Linux en Windows XP Home Edition zit alleen de client. Ik vind RealVNC wel bevallen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-02 14:41
Sommige laten niet toe om te gamen.

Probeer Teamviewer eens, of Logmein, zorg er wel voor dat je alles wat de verbinding vertraagt uitzet, indien je in een scherm werkt ipv full screen zou dat bv al kunnen met je desktop achtergrond op enkele kleur te zetten ipv een foto of iets dergelijks.
Altijd ff de instellingen van het software pakket nazien

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-02 14:41
Sebazzz schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:27:
[...]

In Linux en Windows XP Home Edition zit alleen de client. Ik vind RealVNC wel bevallen.
VNC was vroeger redelijk maar is veel te traag geworden of hebben ze het verbeterd ondertussen?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:45

Sebazzz

3dp

Graviton12 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 11:28:
[...]

VNC was vroeger redelijk maar is veel te traag geworden of hebben ze het verbeterd ondertussen?
Nou in ieder geval met Ubuntu als server en RealVNC of een andere Ubuntu als cliënt gaat het goed over een 100MBit verbinding.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:39

Tazzios

..

ik gebruik zelf ultravnc schijnt sneller te werken dan realvnc.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde programma's met een klein beetje inzet is daar al snel genoeg info over te vinden.
Het overnemen van een PC is tegenwoordig geen rocket science meer ;)
Al is het spelen van een spel via een remote verbinding vrijwel niet te doen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.