ey allemaal,
Ik heb eigenlijk een tweetal vragen:
1. Ik heb 4 maanden geleden een nieuwe game-pc gekocht en alles was perfect etc. Nu heb ik er andere windows opgezet en sindsdien is er iets mis met mijn videokaart(DDR5). Hij geeft FPS(beelden per seconde) drops als ik mijn spel speel(Wolfenstein Enemy Territory). Ik heb mijn windows goed geinstalleerd, het enige wat ik anders heb gedaan dan normaal is NET Framework 2.0 van de windows site gedownload. Ook krijg ik bij het downloaden van software voor wat dan ook altijd de volgende mededeling: Uw systeem is niet compatibel met deze versie van de software, wilt u toch doorgaan? En dan doe ik gwn op "toch doorgaan" drukken. Wie kan me helpen dit probleem op te lossen? Ik zal hier de gegevens geven van mijn PC:
Hardware:
CPU: AMD Phenom X4 9850 Black Edition(cooler = Auras CTC 868 Zilver/Blauw)
MotherBoard: Gigabyte MA790X-DS4
HD: WD 640GB 16MB SATA II>7200rpm+ Freecom 400GB Extern harddisk>7200 rpm
Monitor: Iiyama 19" widescreen TFT/75Hz/2ms and a Sony 19" CRT/120Hz
Keyboard: LOGITECH Media Keyboard PS/2(Softkeys)
Mouse: Logitech MX518(Everglidez) >400DPI >500Hz(SteelSeries Coard Holder)
Mousepad: Steelpad Qck Heavy(Since: 28-01-09)
Sound: Creative Soundblaster X-Fi XtremeGamer
Graphics: Sapphire Radeon HD 4870 512 MB, PCI-e 16x
Memory: OCZ 2x 2GB PC2-8000 Platinum XTC Edition(4-4-4-15) Kit of 2
O/S: Windows XP Home SP3
Headset: Sennheiser PC-161
Connection: Tele2>20mb downloadsnelheid>1mb uploadsnelheid
Bedankt!
Dan nu mijn 2e vraag:
2. Ik wil een 24" TFT Monitor gaan kopen, zodat ik hem ook als tv kan gebruiken, mijn budget is 300/400 euro. Ik heb de iiyama ProLite E2407HDS-B1 monitor in gedachte of gewoon een 22" LG Monitor. Maar wat is een goede beeldverhouding van een 24" en/of 22" monitor? Die 24" monitor heeft een verhouding van 16:9 maar is 16:10 ofzo niet beter? Ik gebruik hem eigenlijk alleen om te gamen, en tv kijken dan.
Kan iemand me daar iets meer over vertellen, want ik kan op het internet daar geen artikel over vinden.
Thanks in advance!
Ik heb eigenlijk een tweetal vragen:
1. Ik heb 4 maanden geleden een nieuwe game-pc gekocht en alles was perfect etc. Nu heb ik er andere windows opgezet en sindsdien is er iets mis met mijn videokaart(DDR5). Hij geeft FPS(beelden per seconde) drops als ik mijn spel speel(Wolfenstein Enemy Territory). Ik heb mijn windows goed geinstalleerd, het enige wat ik anders heb gedaan dan normaal is NET Framework 2.0 van de windows site gedownload. Ook krijg ik bij het downloaden van software voor wat dan ook altijd de volgende mededeling: Uw systeem is niet compatibel met deze versie van de software, wilt u toch doorgaan? En dan doe ik gwn op "toch doorgaan" drukken. Wie kan me helpen dit probleem op te lossen? Ik zal hier de gegevens geven van mijn PC:
Hardware:
CPU: AMD Phenom X4 9850 Black Edition(cooler = Auras CTC 868 Zilver/Blauw)
MotherBoard: Gigabyte MA790X-DS4
HD: WD 640GB 16MB SATA II>7200rpm+ Freecom 400GB Extern harddisk>7200 rpm
Monitor: Iiyama 19" widescreen TFT/75Hz/2ms and a Sony 19" CRT/120Hz
Keyboard: LOGITECH Media Keyboard PS/2(Softkeys)
Mouse: Logitech MX518(Everglidez) >400DPI >500Hz(SteelSeries Coard Holder)
Mousepad: Steelpad Qck Heavy(Since: 28-01-09)
Sound: Creative Soundblaster X-Fi XtremeGamer
Graphics: Sapphire Radeon HD 4870 512 MB, PCI-e 16x
Memory: OCZ 2x 2GB PC2-8000 Platinum XTC Edition(4-4-4-15) Kit of 2
O/S: Windows XP Home SP3
Headset: Sennheiser PC-161
Connection: Tele2>20mb downloadsnelheid>1mb uploadsnelheid
Bedankt!
Dan nu mijn 2e vraag:
2. Ik wil een 24" TFT Monitor gaan kopen, zodat ik hem ook als tv kan gebruiken, mijn budget is 300/400 euro. Ik heb de iiyama ProLite E2407HDS-B1 monitor in gedachte of gewoon een 22" LG Monitor. Maar wat is een goede beeldverhouding van een 24" en/of 22" monitor? Die 24" monitor heeft een verhouding van 16:9 maar is 16:10 ofzo niet beter? Ik gebruik hem eigenlijk alleen om te gamen, en tv kijken dan.
Kan iemand me daar iets meer over vertellen, want ik kan op het internet daar geen artikel over vinden.
Thanks in advance!